Administratör till SSG i Stockholm

Administratör till SSG i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Administratör till SSG i Stockholm
Vill du arbeta i bred roll som är nära kärnverksamheten och samtidigt så gillar du siffror, system och struktur? Då ska du söka tjänsten som administratör i SSG!
SSG Nordic AB är en av Sveriges ledande aktörer inom skadeservice och sanering med cirka 130 medarbetare fördelat på kontor över hela landet. Vi har en stark specialistkompetens inom våra verksamhetsområden, sanering av främst brand- och vattenskador åt fastighetsägare och försäkringsbolag. SSG ingår tillsammans med EBE Gruppen i den skandinaviska koncernen SSG Group A/S.
Vi har en positiv utveckling i branschen och upplever en stor efterfrågan på våra tjänster och vi behöver därför förstärka vårt team i Stockholm.
Vi söker dig som har några års erfarenhet av att arbete med ekonomi och administration. Du kommer att arbeta på ett avdelningskontor där merparten av kollegorna arbetar i den dagliga driften. Din roll är att vara ett nära stöd till verksamheten och platschefen. Du är en person som skapar struktur och ordning och reda. Närmaste chef är vår CFO och du kommer att ha en kollega på plats och flera kollegor i motsvarande roll på andra kontor i landet, som du också har ett nära samarbete med.
OM TJÄNSTEN
Arbetsuppgifterna är väldigt varierande. Förutom ekonomihantering så tar du emot samtal och ärenden från våra kunder. Du gör även löpande fakturering och daglig tidrapportering. Du har erfarenhet av ekonomisystem, ärendehanteringssystem (vi arbetar i Meps) och är en van datoranvändare
KOMPETENSER OCH PERSONLIGA EGENSKAPER
· Trivs att vara ”spindeln i nätet”
· Tar egna initiativ
· Drivs av att skapa förbättringar
· Gillar att arbeta både i team och självständigt
· Fattar beslut och får andra att följa dem
· Fångar uppgifter som faller mellan stolarna


VI ERBJUDER
Vi erbjuder dig ett omväxlande, självständigt och stimulerande arbete där du har stora möjligheter att påverka din egen arbetssituation. På SSG har vi ett positivt utvecklingsklimat som ger dig goda utvecklingsmöjligheter i en spännande miljö.
Låter detta som något för dig, passa på att söka direkt! Urval och intervjuer sker löpande, dock senast den 31 oktober 2021.
Välkommen med din ansökan och ditt CV till vår HR-chef, asa.hildingsson@ssgnordic.com

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SSG Nordic AB Uppsala
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 oktober 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Postadress

Ullforsgatan 7
Uppsala, 75228

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023