Administratör till stor global kund inom fordonsindustrin

Administratör till stor global kund inom fordonsindustrin

Arbetsbeskrivning

Adecco söker en erfaren Administratör för ett uppdrag på 50% hos stor kund inom fordonsbranschen. 
Tjänsten kommer att tillsättas snarast och pågå till årsskiftet med eventuell förlängning.
Vi ser framemot din ansökan redan idag!

Hur kan din arbetsdag se ut?
Ditt ansvarsområde kommer innebära att stötta chefer och/eller hela avdelningar i det dagliga arbetet. Beroende på vilket företag det gäller så kan arbetsuppgifterna variera från att hantera kalendrar och möten till att göra inköp och ekonomisk uppföljning.

I din roll som Administratör kan ansvarsområdet innefatta:
• Att stötta chefer och/eller hela avdelningar i deras dagliga arbete
• Hantera kalendrar och möten
• Inköp
• Ekonomisk uppföljning
• Allmänn administration
• Koordinera arbetsuppgifter mellan avdelningar

Det kan även förekomma andra typer av arbetsuppgifter utöver detta beroende på hur det aktuella uppdraget ser ut. Var tyngdpunkten ligger i dina arbetsuppgifter varierar också mellan de olika uppdragen och din kompetens.

Det är meriterande med starka IT kunskaper. 

Som konsult hos oss finns det därmed alla möjligheter för dig att utvecklas och växa i din yrkesroll!

Om dig
Vi söker dig som är ordningsam och strukturerad i ditt arbetssätt med ett öga för detaljer. Du är lösningsorienterad och flexibel i ditt arbetssätt med förmågan att vara kreativ i att finna lösningar istället för att se problem. Vidare ser vi att du har en mycket god kommunikativ förmåga och har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta i en självständig roll.

Önskade kvalifikationer
• Dokumenterad erfarenhet av arbete i en administrativ funktion
• Mycket god vana av att arbeta med dator och system som arbetsverktyg, MS Office och SharePoint är meriterande
• Obehindrade kunskaper i svenska språket, tal och skrift
• För den här tjänsten krävs mycket goda kunskaper i engelska i tal och skrift 

Om Adecco
Tjänsten kan tillsätts omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden, med reservation för semestertider.

Våra kundföretag är av olika storlek och verkar i många olika branscher inom Göteborg, Kungsbacka eller Borås med omnejd. Arbetets omfattning är vanligtvis på heltid eller deltid, vardagar mellan kl. 08.00-17.00.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden.
För rätt person kan konsultuppdragen många gånger leda till erbjudande om anställning direkt hos våra kundföretag.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:

Nalin Yilmaz via nalin.yilmaz@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administratör, Administrator, Kontorist, Koordinator, Coordinator, Organisatör, Sekreterare, Assistent, Assistant, Göteborg, Kungsbacka, Borås, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 augusti 2020
  • Ansök senast: 2 september 2020

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024