Administratör till stort bolag i Borås

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till ett stort bolag i Borås. Har du erfarenhet av administration sedan tidigare och är intresserad av nya utmaningar tror vi att denna tjänst är något för dig. 


I dina arbetsuppgifter kommer du bland annat att planera prototypbeställningar tillsammans med projektledare och produktutveckling, lägga order till inköp, leveransbevaka mot leverantörer boka transporter. Arbetet är väldigt varierande. Vi ser att du tidigare arbetat med administration och har lätt för olika IT-system, du gillar att arbeta självständigt och även samarbeta med kollegor.


Lyft varför kandidaten ska söka din tjänst istället för en liknande position hos en konkurrent.


Denna tjänst är en heltidstjänst med start 2022-03-04 eller enligt överenskommelse tom 2022-10-31 med goda möjligheter till förlängning. Arbetet är förlagt dagtid. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
Arbetsinnehåll:
- Planera prototypbeställningar tillsammans med projektledare och Produktutveckling
- Lägga order till inköp
- Direktkontakt med leverantörer
- Leveransbevaka mot leverantörer
- Kommunicera med berörda, gällande leveranstider
- Boka transporter

Kvalifikationer
För att lyckas i tjänsten ser vi gärna att Du:


· har god samarbetsförmåga
· har ett driv och lösningsförmåga
· kan hålla många projekt igång samtidigt och prioritera
· har förmåga att koordinera aktiviteter och kommunicera
· har god förmåga att förstå och hantera olika IT-system
· kan flytande svenska och engelska, både i tal och skrift
· är duktig i Excel


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.



Ansökan
2022-03-21, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Dejan Livancic, Dejan.Livancic@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 11 mars 2022
  • Ansök senast: 21 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024