Administratör till Tekniska verken

Arbetsbeskrivning

Trivs du i en administrativ roll och kan börja redan den 13/9? Sök administratör till Tekniska verken redan idag, då vi har löpande urval!

Om Tekniska verken
Som medarbetare på Tekniska verken är du en viktig del av vår vision – vi bygger världens mest resurseffektiva region. För att lyckas måste vi våga tänka innovativt och utveckla nya, smartare lösningar. Totalt är vi cirka 900 anställda som trivs i en lättsam företagskultur med en arbetsvardag som präglas av våra värdeord, drivande, positiva och trovärdiga. För oss är det självklart att ta vara på våra medarbetares olikheter genom en inkluderande värdegrund. Vi tycker också att det är viktigt att vår arbetsplats speglar samhället och värdesätter därför en jämn könsfördelning och mångfald.

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att hantera varierande administrativa arbetsuppgifter och kundärenden kopplat till ett av Tekniska verkens affärsområden. Du kommer bland annat att besvara olika frågeställningar från kunder, skapa underlag till fakturering och sammanställa data i Excel och därtill en rad andra administrativa uppgifter. 

Din profil
Vi söker dig med gedigen erfarenhet av administration, med fördel från en kundorienterad miljö. Du har lätt för att sätta dig in i såväl nya system som nya arbetsuppgifter och processer. Som person är du serviceorienterad och bra på att kommunicera och samarbeta med andra. Du har god förmåga att skapa struktur och kan samtidigt snabbt anpassa dig efter nya förutsättningar. Drivkraft och engagemang präglar ditt arbete och vi ser gärna att du har ett intresse för att digitalisera och effektivisera administrativa processer. 

Vi ser även att du har:
- God systemvana
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
- Som lägst gymnasieutbildning, med fördel eftergymnasial utbildning

Övrigt
Du kommer att ersätta en av våra konsulter hos Tekniska verken, vilket innebär att du kommer att vara anställd hos oss på OnePartnerGroup. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider, måndag till fredag. Uppdraget sträcker sig troligen till sommaren 2022, med chans till förläning.
Du kommer att vara placerad på Brogatan 1 i Linköping.
Start 13/9.

Ansökningsförfarande:
Observera att vi ej har möjlighet att hantera ansökningar via mail med anledning av GDPR. Vi hänvisar till ansökan via annons på vår hemsida eller via annan publiceringskanal. Bifoga CV och personligt brev, samt skriv i ansökan när du är tillgänglig för start.

Vid frågor kontakta rekryteringskonsult Julia Hermansson på julia.hermansson@onepartnergroup.se eller Karin Forsell på karin.forsell@onepartnergroup.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Stenqvist

Julia Hermansson

Anna Stenqvist
0142-60 20 62
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson
0142-60 20 64
Julia Hermansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup Östergötland AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2021
  • Ansök senast: 5 september 2021

Besöksadress

Kungsvägen 37, Mjölby
None

Postadress

Kungsvägen 37
Mjölby, 59551

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023