Administratör till uthyrningen till Familjebostäder i Göteborg - konsult...

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Vi behöver skriva om alla våra avtal gällande parkeringar och är därför i behov av en administrativ

och kommunikativ stjärna som kan hjälpa oss med detta.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att:

- Kontrollera villkor
- Administrera avtal i vårt fastighetssystem
- Informera och skicka handlingar till hyresgäster
- Svara på frågor från våra hyresgäster kring skickade handlingar
- Kontrollera att dokument kommer in och arkivera dessa


Kvalifikationer
Krav

- Erfarenhet av att jobba med kunder, gärna via mail/telefon
- Kommunikativ & serviceinriktad
- God förmåga att hantera även svåra samtal
- Effektiv och noggrann
- Erfarenhet av administrativa uppgifter och goda kunskaper i Office
- Tala och skriva svenska obehindrat, samt kunna kommunicera på engelska
- Utbildning på lägst gymnasienivå, gärna inom administration


Önskvärt/meriterande
Behärska ytterligare något språk

Kunskap och erfarenhet av något fastighetssystem

Arbetstiden: Heltid
Start: Omgående
Varaktighet: 4 månader (med möjlighet till förlängning om behov finns
Arbetsplats: Södra Vägen 12, Göteborg

Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos Familjebostäder. Vi tar referenser på slutkandidat.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 november 2022
  • Ansök senast: 23 november 2022

Liknande jobb


Vikariat, forskningssamordnare

28 maj 2024

28 maj 2024

Administratör / Kalkyl

28 maj 2024