OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Administratör kommer du att hjälpa vår kund i Solna med att hantera och dokumentera data i Excel. Detta jobb är perfekt för dig som har tid över i oktober och som har möjlighet att arbeta heltid. Du kommer arbeta självständigt i ett team där du förväntas kunna ta egna initiativ till hur du ska lösa eventuella problem. Har du arbetat inom livsmedel eller supply chain tidigare är det ett stort plus, men inget krav. Det viktigaste är att du är system och sifferkunnig samt är väl bekant med Excel.
I din roll som Administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Registrera och dokumentera kundens produkter
- Skapa listor och organisera data i Excel
Tjänsten som Administratör är ett konsultuppdrag med start omgående och som kommer pågå i 1 månad.
Om dig
Vi söker dig som har arbetat administrativt tidigare och som kan arbeta självständigt. Du vågar ta för dig och ta egna initiativ. Du är en van användare av Excel och kan använda de olika sökfunktionerna samt skapa listor. Meriterade är även om du har erfarenhet av programmet Exeter. Som person bör du vara flexibel, ansvarstagande och våga ta initiativ.
Viktigt för tjänsten är:
- System van
- Tillgänglig omgående
- Snabblärd och initiativtagande
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:
Moa Lardner via Adecco 010 – 173 73 00
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Admin, Administratör, Student, Heltid, Extra, Kort uppdrag, Solna, Adecco, Excel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147