Administratör till vår kund inom eventbranschen i Stockholm

Administratör till vår kund inom eventbranschen i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Söker du nya utmaningar och trivs i en roll som Administratör? Är det viktigt för dig att ha riktigt roligt på jobbet? Nu letar vi efter vår kunds nya kollega. En positiv och glad individ som gärna har ett extra intresse för event och design!

Om arbetsplatsen
Vår kund arbetar inom eventbranschen och har sitt största fokus på att leverera och installera dekor ute hos både privata samt företagskunder runtom i Sverige med fokus på stor-Stockholm. Idag är de 7 personer som arbetar tätt tillsammans i roller som projektledare, eventproducent, finsnickare, tekniker, ekonom och stylist. De sitter i industrilokaler med en yta på 1800kvm i Bromma där de både har lager, snickeri, verkstad och ateljé. Här tillverkar de till viss del sin egna dekor och speciallösningar till kund. De har ett massivt produktutbud och uppdaterar ständigt sitt lager.

Om rollen
I rollen som Administratör hos vår kund kommer du främst arbeta med administration och order- och offerthantering primärt via mail men även telefon. Ärenden som kommer in till dig kommer främst att handla om hyra av produkter inom dekor, teknik, spel, möbler och mycket mer till fest, event, konferens, mässa och evenemang. Andra förfrågningar du kan komma att hantera kan handla om scenografi, styling, produktion och print till diverse tillställningar. Du kommer att ingå i ett kreativt team som ständigt strävar mot att ha 100% nöjda kunder och som sällan ser hinder utan endast möjligheter i deras samarbeten.
När det blir lugnare på orderinflödet eller för mycket att göra ute på lagret ser vi också att du är med och packar och plockar produkter samt tar emot kunder.

För offert/order/lagerhantering arbetar du i systemet APSYS och vid hantering av fakturor Visma.

Vi söker dig som…
•tidigare arbetat i en administrativ roll
•talar och skriver flytande svenska
•talar och skriver på god engelska

Vi ser det som meriterande om du har B-körkort, truckkort och ett intresse för design.

Om Framtiden AB
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo. För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan ha möjlighet att gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


Rekryteringsprocess
I denna process sker urval löpande enligt följande:
•CV-urval
•Intervju (Framtiden)
•Intervju (kund)

Övrig information
•Start: Januari
•Placeringsort: Bromma
•Arbetstider: 08-17
•Omfattning: heltid
•On-site

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2022
  • Ansök senast: 15 januari 2023

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024