Administratör till VEAB AB

Administratör till VEAB AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som Administratör hos VEAB AB kommer du att arbeta i ett branschledande och familjärt företag. Här blir du en viktig nyckelperson mellan företagets olika avdelningar och jobbar i nära samarbete med företagets säljare/kalkylator.

Som administratör hos VEAB får du en bred och varierande roll där du huvudsakligen kommer att ansvara för företagets administrativa uppgifter såsom anbudsdokumentation, projektadministration och rapportering i olika portaler. Du kommer även ansvara för att administrera och uppdatera företagets hemsida och sociala medier.

Detta innebär således en varierande roll där du få möjlighet att utvecklas inom flera olika områden och bistå dina kollegor med din administrativa expertis.

I din roll som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta emot, hantera och ansvara för att anbud lämnas i tid
• Återkoppling till kunder
• Rapportering och bevakning av nya förfrågningar i portaler
• Utveckling av den digitala dokumenthanteringen
• Administrera och uppdatera hemsida

Tjänsten som administratör är en direktrekrytering till VEAB med start efter överenskommelse.

Om dig
Vi söker dig som gärna har något års erfarenhet av administrativt arbete. Du trivs i en föränderlig miljö och vill nu vidga dina kunskaper och ansvarsområden. Har du eftergymnasial utbildning inom administration eller kunskaper inom juridik så kan detta vara meriterande.

Vidare ser vi att du trivs i en flexibel roll där den ena arbetsdagen aldrig är den andra lik. Som person är du prestigelös och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Den breda rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. Med ditt helikopterperspektiv skapar du med lätthet den ordning som krävs för ett effektivt arbete.

Du verkar i en dynamisk organisation och är därför en person som gärna hugger i där det behövs, både högt och lågt. En god stämning och gemenskap är viktigt på denna arbetsplats, du förväntas därför bidra till detta genom en positiv inställning och stöttande förhållningssätt gentemot kollegor.

Viktigt för tjänsten är:

• Goda kunskaper i Office-paketet
• Svenska och engelska, i tal och skrift
• Goda kunskaper i Sharepoint och Teams
• Körkort B

Om VEAB
VEAB i Malmö är ett av de ledande företagen inom ventilationsbranschen. Verksamheten består i huvudsak av att utföra ventilationsentreprenader och service på fastighetstekniska installationer. Vi arbetar över hela Skåne och med kontor i Malmö, Kristianstad och Helsingborg. Vi tar ett helhetsgrepp och utför alla typer av installationer inom klimatbranschens områden för att få ett optimalt inomhusklimat. Vår tekniska kompetens och servicetänkande ger alltid en behovsanpassad och energieffektiv lösning.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Ida-Maria Ryberg via ida-maria.ryberg@adecco.se alt. 0736 84 72 91

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Adecco, VEAB, Skåne, Malmö, administratör, administration, Ventilation Entreprenad AB

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Koordinator till utbildningsverksamhet

Koordinator till utbildningsverksamhet

1 december 2021