Administratör till Westpay

Administratör till Westpay

Arbetsbeskrivning

Vi letar just nu efter en Supporttekniker till vår spännande kund Westpay. Detta är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt fram till slutet på augusti, med möjlighet till förlängning. Kontoret ligger i Upplands Väsby och man behöver kunna jobba majoriteten av tiden på plats. 

Om rollen:

Som Supporttekniker kommer du att vara en av de nyckelpersoner i teamet som jobbar med felsökning och support, men även vara en nyckelspelare i det interna samarbetet mellan avdelningar såsom Product Management, Development, Sales, Supply, Customer Success och IT Operations. Exempel på dina arbetsuppgifter kommer att vara: 

• Ge support och kommunicera direkt till Westpays kunder
• Felsöka problem och analysera loggfiler från databaser som en del av felsökningen
• Dokumentera supportärenden, rutiner och användarinstruktioner
• Administrera Support Management System (Zendesk)
• Genomför utbildningssessioner med kunder (på och utanför anläggningen) 
• Delta i regressionstestning av nya produkter
• Delta i förvaltningsmöten

Din Profil:

För att passa in i denna roll ser vi att du har ett par års erfarenhet av arbete inom Support, gärna mer teknisk 2nd line support. Till denna tjänst söker vi en nyfiken och handlingskraftig person som känner sig bekväm med kommunikation och att vara kundernas ambassadör. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med support i ett företag där beslutsvägarna är korta och att du har högt eget driv. 

Har du erfarenhet från Fintech branschen är det meriterande. Då Westpay är ett mindre företag är prestigelöshet viktigt med ett entreprenöriellt tänk och agerande. Du är motiverad, självgående, strukturerad och handlingskraftig. Starkt kundfokus ser vi som en självklarhet och du är en utpräglad problemlösare. Svenska och engelska i tal och skrift är ett krav för denna roll. 

Låter det intressant?

Då hör vi gärna från dig! Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före senaste ansökningsdatum, så vid intresse ber vi dig att ansöka snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MultiMind Bemanning AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2023
  • Ansök senast: 4 juni 2023

Besöksadress

Kungsgatan 66
None

Postadress

Kungsgatan 66
Stockholm, 11122

Liknande jobb


17 maj 2024

SSAB - Onsite IT Support Specialist

SSAB - Onsite IT Support Specialist

16 maj 2024