Administratör & Upphandlingssamordnare

Arbetsbeskrivning

I administratörsrollen ingår att svara för service till enhetschefen och handläggarna på enheten, planera möten och konferenser samt arbeta med andra administrativa uppgifter inom enhetens verksamhetsområde. I rollen som upphandlingssamordnare ingår att ge stöd till handläggarna på avdelningen om regelverk mm vid genomförande av olika typer av upphandlingar samt ingå i verkets upphandlingsgrupp. Vi söker dig som tycker om att ge service och är flexibel och har goda kunskaper i engelska. Du ska vidare ha god organisations- och samarbetsförmåga och tycka att det är roligt att ge service samt kunna ta eget ansvar och egna initiativ. Periodvis kan arbetsbelastningen vara hög vilket kräver god förmåga att planera och prioritera. Du ska ha datorvana och arbeta obehindrat i Office-paketet. Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet.

Sammanfattning

Liknande jobb

Pizzabagare

17 maj 2006

Byggnadsarbetare

22 maj 2006

Lärare i SO

22 maj 2006

Lärare Hkk åk 5-9

22 maj 2006