Administratör - VEM

Arbetsbeskrivning

Vi söker en ambitiös och självgående administratör med brinnande intresse för service, struktur samt ordning och reda.

Som administratör på VEM arbetar du med flera olika uppgifter, du ansvarar för att vi håller en hög servicenivå på kontoret, tar emot besök och telefonsamtal. Du assisterar kollegor i det dagliga arbetet på kontoret vilket innebär att administrativt hjälpa till i våra rekryterings- och interims processer. Du bokar resor och konferenser och du ska vara uppdaterad och ta fram prisuppgifter på annonsförslag samt även utforma färdiga annonser för publicering i tryck samt på sociala medier.

Din personlighet präglas av nyfikenhet och intresse av att lära sig verksamheten. Du är flexibel och prestigelös och vet vad det innebär att ge god service. Du är en god kommunikatör i tal och skrift och har mycket bra allmänna IT kunskaper. Då du ska arbeta med annonsproduktion är det en fördel om du har viss kunskap i InDesign, Photoshop eller liknande program samt bra kunskaper inom sociala medier.

Har du jobbat med liknande arbetsuppgifter i en konsultverksamhet är det meriterande men inget krav då rätt personlighet är viktigare än erfarenhet. VEMs arbetsmiljö präglas av högt arbetstempo men också mycket glädje, vi har en hög servicenivå med kunder och kandidater i centrum.

VEM AB är specialiserade på rekrytering och interimslösningar av ledande befattningar och kvalificerade specialister. Då urval sker löpande önskar vi din ansökan omgående via vår hemsida www.vem.se. För mer information kontakta LiseLott Roman på 036-570 11 83 alternativt Bo Arberg på 036-570 11 87.

Kontaktpersoner på detta företaget

LiseLottRoman, VEM AB
036-570 11 83
AnetteBeckman, VEM AB
036-570 11 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VEM Rekrytering
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 29 mars 2017

Besöksadress

Gjuterigatan 20
None

Postadress

Gjuterigatan 20
Jönköping, 55318

Liknande jobb


22 maj 2024