Administratör/Assistent

Arbetsbeskrivning

Vi, HSR-enheten, söker Dig som vill arbeta som Administratör/assistent inom HSR-enheten, Orsa kommun.

Arbetets innehåll: Arbetet består i att inom området arbeta med administrativa arbetsuppgifter som: personalfrågor, datahantering, arkivering av journal, dokumentering, kvalitetsarbete, mötessekreterare, projektarbeten m.m.

Kompetenskrav: Du skall ha adekvat utbildning.Gymnasial, gärna högskoleutbildning.Grundläggande datautbildning.Utbildning och erfarenhet från officeprogrammen.
Meriterande att ha arbetat inom offentlig förvaltning.
Körkort erfordras.

Lämplighet: Du ska vara flexibel , stresstålig, kunna arbeta självständigt, arbeta med förändringar.


Upplysningar om tjänsten lämnas av:

Sammanfattning

Besöksadress

Parkgatan1
None

Postadress

Box 23
ORSA, 79421

Liknande jobb


14 maj 2024

Personaladministratör

Personaladministratör

14 maj 2024

10 maj 2024