OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Detta är en roll som Administratör/Coordinator hos en kund till oss i Tumba.
Ansvarsområden
Du kommer att jobba mycket administrativ och mycket med faktura hantering. Du kommer jobba med kundens interna fakturor som kundens säljbolag runt om i världen använder. Du kommer också att jobba med att bokföra rese- och arbetskostnads som uppstår i samband med internationella service jobb.
Arbetstider
Heltid
Kvalifikationer
För att kunna söka denna roll ser vi gärna att du uppföljer följande erfarenheter,
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi eller supply chain.
• God administrativ förmåga.
• Flytande Engelska i tal och skrift.
• Du behöver vara mycket van att arbeta i Excel.
• Du ska kunna skapa och arbeta med pivottabeller.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044