OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polismyndigheten i Västerbottens län söker två administratörer med placering i Umeå, Dnr AAC-713-5142/10.Polismyndigheten i Västerbottens län är organiserat i två polisområden, Umeå/Södra Lappland och Skellefteå.Antal anställda vid myndigheten är uppgår till ca 570 medarbetare.Polisens uppdrag är att öka tryggheten och minska brottsligheten. Som administratör vid Ordningsavdelningen, enheten för Extern service kommer du bland annat att arbeta med polismyndighetsärenden såsom pass, hittegods, beslags- ärenden- och trafikdiariet samt i övrigt att vara allmänheten behjälplig i vår reception.Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma.Inflödet av ärenden kan variera i hög grad. Tjänsten medför även arbete utanför normala kontorstider.Kvalifikationer och personliga egenskaper -Erfarenhet av receptions- och administrativt arbete -Erfarenhet av kundbemötande och serviceinslag -God förmåga att utrycka sig i tal och skrift, även på engelska.-God datavana -God servicekänsla -Ett noggrant och kvalitetsmedvetet arbetssätt -God samarbetsförmåga -God prioriteringsförmåga och flexibilitet Övrigt Vi arbetar utifrån polisens värdegrund; Engagerade, Effektiva samt Tillgängliga.Vi eftersträvar en jämn könsfördelning inom samtliga områden eftersom att det leder till en mer dynamisk och effektiv verksamhet och bättre resultat.Vi sätter även värde på de kvaliteter som etnisk och kulturell mångfald tillför och som utvecklar verksamheten.Då övervägande delen av medarbetarna på enheten är kvinnor ser vi gärna manliga sökande. Vi tillämpar sex månaders provanställning.För ytterligare information kontakta Arbetsledare Sylvia Strömsöe (v 32), Britt-Marie Högbom (v 29-31) på tel nr.114 14. För facklig information kontakta Åsa Stenman tel nr.
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef Pär Lindmark
11414
Susanne Edström
Kenth Almroth
Tommy Engström
Chef Olov Andersson
11414
Chef Olov Andersson
Tommy Engfors
Chef Erik Lind
11414
Kent Almroth
Lars Modig