OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner är ett relativt litet företag inom bemannings - och rekryteringsbranschen. Sedan starten 1986 har vi med handplockad personal haft ett personligt samarbete med flera stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Inkasso, Transport, Bygg och IT. Vi söker nu en Administratör till ett trevligt företag i norra Stockholm. Arbetsuppgifter: Telefonpassning, kund- och leverantörskontakter, leveransbevakning, order, lager, fakturering, intrastat. Kvalifikationer: Minst 3-årigt ekonomiskt gymnsium. Ej ett krav men det är meriterande med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Goda kunskaper i Windows, Word, Exel och Powerpoint. Personliga egenskaper: Du är en driftig person, självgående, klipsk samt en problemlösare som kan skriva snabbt. OBS! Tjänsten skall tillsättas snarast möjligt! Bifoga löneanspråk med din ansökan.