OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi en administratör/receptionist. Du kommer att vara uthyrd till vårt kundföretag NordiCold som ligger i Sisjön.Du kommer att arbeta i receptionen och vara företagets ansikte utåt.Dina arbetsuppgifter består till stor del av sköta växeln, ta emot kunder och hantera reklamationer.Vidare ingår arbete med statistik, prisregister/priskalkyler i excel och att ordna med luncher och andra arrangemang för kunder.Andra förekommande uppgifter är posthantering, arbete med fakturor och inbetalningar, uppdatering av adressregister samt arbete med orderregistrering och orderinläsning.Du är också ansvarig för att beställa kontorsmaterial, boka hotellrum och resor samt hålla ordning runt pentry, konferensrum etc.För rätt person finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget.Uppdraget är på heltid med start under januari månad. Vi söker dig som har bred administrativ bakgrund.Du har några års tidigare arbetserfarenhet från det administrativa området, kontor och/eller reception.Du har lägst gymnasieutbildning och har du kunskap inom ekonomi ses det som positivt.Dina kunskaper i engelska är goda och du är väl bekant med Officepaketet.Som person trivs du i rollen som "spindel i nätet" och tycker om att ha kundkontakt.Du är prestigelös och uppmärksam samt har behaglig telefonröst.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet. Adecco erbjuder dig intressanta uppdrag utifrån din kompetens och erfarenhet.Som konsult hos Adecco får du chansen att bredda dina erfarenheter och träffa nya intressanta kontakter.Intervjuer kommer att hållas löpande, så välkommen med din ansökan redan idag.Du söker tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därefter ansöka.