Administratör/rekryteringsassistent till Acentum

Arbetsbeskrivning

Acentum Personal AB är ett företag som arbetar inom uthyrning, rekrytering och omställning.Vi levererar tjänster både inom arbetar- och tjänstemannasidan och vårt geografiska område utgörs av Kristianstad med ca fem mils omnejd.Vi som äger och driver Acentum Personal har tillsammans 14 års branscherfarenhet.Vår genuina erfarenhet garanterar en jämn och hög kvalitet i våra olika processer och kundens behov tillsammans med medarbetarnas/kandidaternas kompetens styr våra lösningar.Acentum Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag.Läs mer på www.acentum.se Till vårt kontor i centrala Kristianstad söker vi en driven och effektiv administratör/rekryteringsassistent som trivs på ett mindre kontor med personlig prägel! I en roll som administratör/rekryteringsassistent hos oss har Du väldigt varierade arbetsuppgifter.Administrativa arbetsuppgifter utgörs av att boka företagsbesök per telefon, administrera medarbetares tidrapporter, registrera och kontera fakturor, fakturera, löneadministration mm. Vid sidan om detta kommer Du att stötta i rekryterings- och personalarbetet med arbetsuppgifter så som ansökningshantering, gallring av ansökningar, samtal med kandidater, intervjuer per telefon och intervjuer på plats, söka kandidater i databaser, administrera nyanställningar etc.Din vardag följer vår; mycket på gång samtidigt med tvära kast där den ena dagens planering får stå tillbaka till följd av nya spännande förutsättningar!I denna vardag kommer Du att för oss skapa ordning, struktur och effektivitet med stor administrativ och serviceinriktad känsla. Hos Dig som söker ser vi någon form av erfarenhet av administrativt och serviceinriktat arbete.Har Du utbildning inom och/eller erfarenhet av personalarbete är det meriterande.Du är skärpt med ett gott siffersinne och har en god förmåga att utrycka Dig i tal och skrift.Du har körkort och tillgång till bil. För att vi ska trivas med varandra och Du ska vara rätt för rollen som administratör/rekryteringsassistent ser vi att Du är en driven, engagerad och ansvarstagande person.Du har ett gott humör och nära till leende och skratt.Samtidigt som Du är självständig och initiativtagande är Du prestigelös och anpassningsbar.Ordning och struktur är självklarheter för Dig.Vidare är en hög social kompetens en förutsättning för rollen där Du trivs med externa kontakter.Tjänsten kommer att tillträdas i februari 2011. Lockar ovan beskriven tjänst Dig?Varför är tjänsten rätt för just Dig?Berätta för oss i den ansökan vi mer än gärna tar emot från Dig! Vi arbetar med ett löpande urval varför vi gärna ser att Du ansöker snarast.Sista ansökningsdag är den 15 december.

Kontaktpersoner på detta företaget

Therese Hulte
044-781 44 80
Jerry Håkansson
044-781 44 81
Therese Hulte
044-781 44 80
Alexandra Ivstam
044-781 44 82

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Acentum Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 1 december 2010
  • Ansök senast: 15 december 2010

Besöksadress

Cardellsgatan 13
Kristianstad

Postadress

Cardellsgatan 13
Kristianstad, 29131

Liknande jobb


28 maj 2024

29 maj 2024