OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brizad Behandlingskonsult AB är ett företag som i huvudsak arbetar med kraftigt förstärkt familjehemsvård på olika orter i landet. Läs gärna på hemsidan: www.brizad.se
Kontoret finns i Hudiksvall.
Vi söker nu en administratör/sekreterare på 75%.
Ledordet är ansvar och självständighet. Arbetet innebär ibland ensamarbete och kräver initiativkraft och flexibilitet - samtidigt som det förutsätter stort intresse av samverkan - i såväl kundkontakter som i det löpande arbetet med kollegor både ute i landet och på arbetsstället.
Arbetsuppgifterna ställer stora krav på flexibilitet och stresstålighet. Gymnasieutbildning och viss IT-kunskap krävs.
Den vi söker är ansiktet utåt, ansvarar för telefonväxeln, har hand posthantering och arkiv och är behjälplig i allehanda administrativa uppgifter.
Du ansvarar för rese- och logibokningar, inköp och planering och håller i trivselfrämjande åtgärder på arbetsplatsen.
Stor vikt läggs vid den personlig lämpligheten. Välkommen med Din ansökan!