Administratörsroll till spännande bolag

Administratörsroll till spännande bolag

Arbetsbeskrivning

Välkommen till en möjlighet för dig som inte nödvändigtvis har en ingenjörs- eller säljbakgrund. Vi söker någon som är redo för en långsiktig och givande karriär inom administrativt arbete. Denna roll är inriktad på att vara en viktig pelare i teamet och trivas med de specifika arbetsuppgifterna. Uppdraget är hos en kund i Göteborg.

Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Vi söker dig som trivs i en central administrativ roll där man är spindeln i nätet. Du behöver inte ha en specifik utbildningsbakgrund, däremot värderar du struktur, planering och är intresserad av en stabil och långsiktig roll inom administration. Ditt arbete kommer innefatta planering av teknikernas arbete för att säkerställa effektiv leverans, fakturering samt att hantera kommunikationen med kollegor och kunder. Du kommer att vara en oumbärlig del av vårt team och få möjligheten att verkligen göra skillnad i en arbetsmiljö där ditt bidrag är värdefullt.

Vi erbjuder en stabil och långsiktig position inom administration och en möjlighet att forma en framgångsrik karriär inom detta område.

Om du är redo att trivas och blomstra inom en administrativ roll, ser vi fram emot att höra från dig.

Din profil och kvalifikationen

- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration
- Förmåga att organisera och planera arbete noggrant
- Kommunikativ skicklighet för att hantera interna och externa relationer
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.

Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Alicia Mattsson på tfn: 0734-159393 eller alicia.mattsson@centric.eu.


Registrera din ansökan redan idag, då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Centric Professionals AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 24 augusti 2023
  • Ansök senast: 24 november 2023

Besöksadress

Hamngatan 33
Sundbyberg

Postadress

Hamngatan 33
Sundbyberg, 17266

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024