Adminsitrativt stöd inom energibranschen

Adminsitrativt stöd inom energibranschen

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter i ett uppdrag inom processutveckling? Är du självgående och driven samt trivs i att arbeta i team. Sök tjänsten idag!



Dina arbetsuppgifter
- Driva processutveckling/-koordinering
- Att tillsammans med delprocessteamen arbeta praktiskt med att utveckla och beskriva delprocesserna.
- Agera som koordinator mellan de tre delprocessteamen för att säkerställa att delprocesser synkar sinsemellan
- Administrerar inbox för förvaltningsprocessen
- Delar ut frågor från inbox till respektive delprocessteam
- Svarar på enkla frågor kring processen och intranätet
- Återkoppla med svar till inkommande ärende
- Intranätet (webbreadktör)
- Uppdaterar processen enligt delprocessteam input
- Utföra enkla processuppdateringar
- Ta fram rapporter
- Dokumenthantering
- Skriva processbeskrivningar
- Administrera publicerade dokument (uppdaterar version, osv)
- Säkerställer att rätt mall används
- Delprocessteam möte
- Kallar till och håller i mötet
- Sätter ihop agenda (med input från delprocessteam)
- Ansvarar för protokollet och följer upp actions


Detta är ett konsultuppdrag vilket betyder att du blir anställd hos oss på Snille. Uppdraget beräknas starta 01 April-2021 och pågå till 31 Mars-2022. Uppdragets omfattning beräknas till ca 100%. Placering i Sundbyberg.

Din profil
Krav

- Teknisk och/eller ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet.
- Svenska och engelska i tal och skrift
- 3 års dokumenterad arbetslivserfarenhet av att ha självständigt arbetat som administrativt stöd till processledare eller likvärdigt.
- 3 års arbetslivserfarenhet av att arbeta med MS Office program som Excel, Word och Powerpoint.


Önskemål

- Arbetslivserfarenhet av att jobba med processutveckling.
- Arbetslivserfarenhet av att jobba med webbredaktörs uppgifter (intranät eller extern webbsida)
- Erfarenhet av el/energibranschen


Vi söker dig som är kommunikativ och har lätt att skapa förtroende, du tar egna initiativ och arbetar målinriktat . Arbetet kräver god samarbetsförmåga såväl som att kunna och trivas med att arbeta självständigt. Du är flexibel och anpassningsbar utifrån arbetsmängd.

Om företaget
Mer information om företaget ges längre fram i processen.

Om Snille
Snille bemanning är nischade mot tekniksektorn och har sedan 2005 arbetat med rekrytering och konsultuthyrning av juniora och seniora kollegor i alla delar av teknikbranschen. Eftersom vi på Snille har teknisk bakgrund har vi goda förutsättningar att förstå våra kunders behov och våra kandidaters efterfrågningar. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!

Låter det intressant?
Då är du välkommen att söka tjänsten via formuläret nedan! Sista ansökningsdag är 29 Jan. 2021, men notera att vi behandlar ansökningarna löpande och tillsättning kan därför komma att ske innan annonsperiodens slut. Vid frågor skicka ett mail till maria@snillebemanning.se . Vänligen observera att du inte kan göra en ansökan via mail.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Snille Bemanning
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2021
  • Ansök senast: 29 januari 2021

Liknande jobb


19 april 2024

24 april 2024

Administrativ koordinator

Administrativ koordinator

24 april 2024