Adminstratör Visby

Arbetsbeskrivning



”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är denna tjänsten något för dig.

Till kontoret i Visby söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service.

Arbetsbeskrivning
Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, hantera leverantörsfakturor, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som tidsregistrering, frånvarohantering vid sjukdom, utbildningsinventering, friskvård och rehabiliteringsutredningar m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Vi erbjuder dig
Vill du arbeta med fastigheters livsgivande funktioner, såsom energi, värme, vatten och luft? Då kan vi erbjuda dig en stimulerande arbetsplats med spännande uppgifter. Genom effektiva och miljömedvetna installationer och underhållande service ger Bravida fastigheter liv. Som en del av Bravida har du en stabil tillvaro med möjlighet att utvecklas och växa inom koncernen, vi är beredda att satsa på dig.


Utbildning och erfarenhet
Vi söker dig som har ekonomisk utbildning och erfarenhet av ekonomiadministration och löneadministration. Vi ser det som mycket meriterande om du har erfarenhet av ekonomisystemet Agresso och vi ser helst att du har tidigare erfarenhet av kollektivavtal. Att du har god datavana är ett krav.


Personliga egenskaper
Vi vill att du är noggrann, serviceinriktad, flexibel och har förmåga att ta egna initiativ. Vi söker en person som är situationsanpassad och nyfiken på nya utmaningar och har intresse av att ge stöd till verksamhetens olika delar.

 

För mer information om tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Jan Söderberg, 0498-27 90 51.



Varmt välkommen med din ansökan till oss senast den 6 januari. Skicka in ditt CV och personliga brev till oss genom att registrera din ansökan genom att klicka på knappen Ansök nedan.


Bravida är Skandinaviens främsta totalleverantör av tekniska installations- och servicetjänster med cirka 8 000 medarbetare i Sverige, Norge och Danmark. Bravida levererar såväl specialisttjänster som helhetslösningar inom tre övergripande teknikområden: el, vs och ventilation. De tre teknikområdena inkluderar även tjänster inom modern fastighetsdrift, system för brand- och säkerhetsteknik, sprinkler, kyla, projektledningstjänster för bygg och fastighetsbranschen samt service. Bravida har kontor på 150 orter i Sverige, Norge och Danmark.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravida Sverige Ab .
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Dag , Heltid , Tillsvidareanställning
  • Publicerat: 11 mars 2014

Liknande jobb


Administratör

Administratör

25 mars 2024