Advisa söker skickliga kommunikatörer som vill skapa marknadens bästa kundu

Arbetsbeskrivning

Vi växer och vill säkerställa att vi har en kundresa som överträffar alla förväntningar. Därför letar vi efter fler drivna Lånerådgivare till vårt kundserviceteam.

Beskrivning av tjänsten

I rollen som Rådgivare har du löpande kontakt med Advisas befintliga kunder som ansökt om lån via vår hemsida samt sköter kontakten med våra finansiella partners. Rådgivarna ansvarar för att förenkla kundernas resa till en bättre lånesituation genom kontakt över mail, chatt och telefon.

Du rapporterar till Advisas Kundservicechef och blir en del av ett autonomt team om tolv Rådgivare som arbetar tätt tillsammans mot att få branschens nöjdaste kunder. Du samarbetar nära ditt team för att hjälpa varandra att ständigt utvecklas och göra varandra bättre. Du kommer att mötas av erfarna kollegor där vi ser att även du vill bli långsiktig i rollen som Rådgivare hos oss. Vi jobbar mot att främja din kompetensutveckling genom att ta fram löpande, individuella utvecklingsplaner.

Du ser fram emot att:

• Vägleda kunder som ansökt om lån via Advisas hemsida
• Hjälpa kunder att skapa låneansökningar
• Rådge kunder via telefon, mail och chatt
• Vara delaktig i att identifiera och föreslå förbättringar avseende Advisas produkt
• Få en gedigen introduktion inom kundservice, försäkringar, lån och krediter.

Vi söker dig som brinner för att skapa resultat, värdesätter professionalitet och teamwork. Du är en person som värderar uppriktighet och både tar och ger feedback dagligen. Med stor passion vill du komma in i bolaget för att utveckla det vi med stolthet redan byggt upp!

Kunderna är det viktigaste för Advisa och alla våra kunder är lika mycket värda! Det är viktigt för oss att du delar den uppfattningen och att du med hög etik och plikttrogenhet tar hand om varje kund du bemöter. Du är en person som är kommunikativ, motiveras av att nå dina mål samt trivs ett högt arbetstempo där du får saker att hända med stor entusiasm och hög energi.

Vi ser att du:

• Är duktig på att identifiera och möta andras behov
• Trivs med att jaga gemensamma mål
• Värderar relationer
• Hanterar såväl svenska som engelska utmärkt i både tal och skrift

Det är meriterande om du sedan tidigare har erfarenhet av att arbeta med försäljning, service inom bank, finans, försäkring eller motsvarande bransch alternativt talar finska eller norska. Sannolikt är du den sociala spindeln i nätet.

Vad erbjuder vi?

• En gedigen introduktion inom kundservice, kommunikation, försäkringar, lån och krediter.
• Ett team av entreprenöriella kollegor som kommer att utmana dig dagligen.
• Ett generöst förmånsprogram med bland annat 5000kr/år i friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och massage på jobbet.
• Spännande event, Aws och teamaktiviteter
• Nytt kontor med utsikt över Östermalms IP.
• Fast lön + provision och bonus.



Massage på jobbet



6 veckors semester



Många teamaktiviteter



5000kr/år i friskvårdsbidrag



Nytt kontor vid Stadion



Fantastiska kollegor

Advisa grundades 2011 med ambitionen att hjälpa kunder förbättra sin privatekonomi. Vårt mål är att göra det enkelt för alla att förbättra sin privatekonomi genom att konkurrensutsätta banker och på så vis sänka räntan på befintliga och nya lån. Med ett stort fokus på kundservice och utveckling av vår teknik, ser vi till att ständigt förbättra vår tjänst för att göra det lika enkelt och naturligt att jämföra lån som det är att köpa en flygbiljett på nätet. Sedan starten har vi hjälpt över 200,000 svenskar att se över sina lån och i genomsnitt sänkt våra kunders räntor med 35%.

På Advisa värdesätter vi varandra och är stolta över vad vi tillsammans åstadkommer. Vi är cirka 50 anställda som utstrålar stor passion för vårt arbete och har ett genuint intresse för att hjälpa andra människor. Vi lovar bara det vi kan hålla och vi finns för att skapa resultat åt våra kunder. På Advisa tror vi på att involvera alla och att högt i tak skapar bättre lösningar. Därför tycker vi att det är viktigt att anställda proaktivt lyfter förslag på hur vi kan bli ännu bättre. För att nå vår vision och fortsätta växa behöver vi fler fantastiska anställda!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Brilliant People Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • - -
  • Publicerat: 4 juli 2019

Besöksadress

Hälsingegatan 49
None

Postadress

Hälsingegatan 49
Stockholm, 11331

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024