Advokatsekreterare

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en erfaren advokatsekreterare för vår kund. Dina arbetsuppgifter kommer att vara breda och bestå av sedvanliga sekreteraruppgifter såsom akthantering, redigering av dokument, registrering av nya ärenden, utskrifter, kopiering, hantera post, kontrollera email, kunna lämna ansvar till Dig att självständigt upprätta brev och andra handlingar på svenska och engelska, hålla kontakt med tingsrätt, hyresnämnd och liknande instanser, boka möten med klienter, tingsrätt etc, översättning, power-point presentationer, diktafon. Personliga egenskaper som noggrann, strukturerade, ansvarstagande, positiv och social person med hög stress tröskel är önskvärda. Advokatbyrån är belägen i centrala Stockholm

Sammanfattning

Liknande jobb

Advokatsekreterare

25 oktober 2010

18 juni 2010

Urvalsuppdrag Advokatsekreterare

27 maj 2010

Sekreterare till advokatbyrå i Stockholm

28 oktober 2010