Advokatsekreterare

Arbetsbeskrivning

Vi söker en efterträdare till vår sekreterare som ska gå i pension och söker dig som har erfarenhet av administration och service.
Eftersom kommunikation och dokumentation ingår i arbetet behöver du mycket god förmåga att uttrycka dig på svenska i tal och skrift. Arbetet kräver att du har kunskap i Office-paketet och framför allt Outlook. För att lyckas i rollen är du noggrann och flexibel, har känsla för service och en mycket god kommunikations- och samarbetsförmåga. Du har förmåga att arbeta självständigt och att strukturera, organisera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt mot givna tidsramar.
Ett plus om du även behärskar bokföring, där vi använder oss av Fortnox.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Angelika Lesniewicz AB, Adv Byrån
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 februari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Liknande jobb

12 februari 2010

28 april 2010

22 april 2010

22 april 2010