OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ogunsen erbjuder en helhetslösning -konsultförmedling och rekrytering till chefsbefattningar och tyngre specialisttjänster.Vi är ett helägt dotterbolag till börsnoterade SJR in Scandinavia AB som grundades 1993.Läs mer om oss på www.ogunsen.se Till vår kund, ett större internationellt företag med verksamhet över hela Sverige, söker vi en Inköpschef med placering i Stockholm.Du ansvarar för att samordna och optimera företagets inköp och rapporterar till Chief Financial Officer.Huvudsakligt ansvarsområde: -samordna och optimera inköpsprocesser.-gå igenom och utvärdera företagets externa leverantörer.-granska och omförhandla inköpsavtal.-förhandling av nya inköpsavtal.-stödja organisationen i frågor kring inköp.-vara företagets juridiska specialist.[ -biträda företagets advokatbyrå i komplexa juridiska frågor.Vem är du?Vi söker dig som med juristexamen med vana att förhandla, upprätta och revidera inköpsavtal.Du har gedigen erfarenhet av upphandlingsförfaranden och är en stark i förhandlingssituationer.Du är affärsmässig, förtroendeingivande och agerar med pondus.Du är kommunikativ, noggrann och har en prestigelös attityd.Vi tror att du har minst ett par års erfarenhet från en liknande roll, Din Ansökan Sök tjänsten genom att klicka på "ansök".Urval och intervjuer sker löpande, sista ansökningsdag är 20:e[januari 2010.Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt.[
Kontaktpersoner på detta företaget
Helena Wennergren
+46 8-41025282