Affärsutvecklande Konsultchef - Delta Consulting

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med att möjliggöra effektiva och välmående team samtidigt som du ger människor spännande karriärmöjligheter?



Om Delta Consulting:

Delta Consulting är specialister på ekonomipersonal och hjälper idag kunder genom både rekrytering och uthyrning av konsulter. Vi är idag 10 kollegor med önskan att utökas med en driven kulturskapande kollega. Att arbeta hos oss innebär att arbeta i en entreprenöriell miljö med smarta och drivna kollegor som har en passion för att hjälpa människor och bolag att lyckas.



Vi lägger mycket fokus och energi på att få teamet att lyckas, både på och utanför arbetet.

För oss är det viktigt att skapa en miljö där man mår bra och vill umgås. Vårt mål är att du genuint skall älska ditt jobb och på riktigt trivas med dina kollegor.



Vi erbjuder dig:

Enligt oss själva Sveriges bästa arbetsplats för alla våra medarbetare. En arbetsplats där vi ständigt jobbar med ett growth mindset och utveckling samtidigt som vi har väldigt roligt och mår bra på vägen.

På Delta erbjuds du:

- En entreprenöriell miljö som är både utvecklande och uppskattande
- Du kommer få vara med på en tillväxtresa med kollegor som har samma prioriteringar
- Stora möjligheter att utvecklas inom bolaget
- Goda förmåner
- Utbildningar
- Återkommande team-aktiviteter - resor, events, konferenser, utbildningar
- Och inte att glömma - att arbeta med trevliga kollegor som precis som du vill utvecklas och samtidigt ha kul på vägen


Om Rollen:

Rollen som affärsutvecklande konsultchef hos oss på Delta är varierande där du kommer ha ett helhetsansvar för hela rekryteringsprocessen och vara med att driva affärerna framåt. Du kommer även aktivt arbeta med att utveckla affären och arbetssättet med nya och befintliga kunder. Du säkerställer också att dina konsulter har rätt förutsättningar för att lyckas på sina uppdrag och att dina kunder har kompetent personal på plats



Arbetsuppgifter:

- Arbeta med strategiska & affärsutvecklande frågor för att öka lönsamheten
- Driva egna projekt för att utveckla verksamheten
- Vara med att skapa rutiner och processer för att skapa bättre resultat
- Skapa och utveckla relationer med konsulter och kunder
- Konsultansvar
- Helhetsansvar för rekryteringsprocessen Kravprofil, annonsering, intervjuer, referenstagning, tillsättning




Vem är du?

Vi söker dig som ständigt vill utvecklas och även bidra till att din omgivning utvecklas. Du vill komma med nya idéer och är inte rädd för att testa dina idéer för att uppnå bättre resultat. Ibland misslyckas du, men då är din inställning att testa igen med en annan vinkel. Du tycker om att ta ett stort ansvar och ägandeskap över ditt arbete samtidigt som samarbetet med dina kollegor är viktigt. Som person tar du ledarskap i allt du gör. Man föregår med gott exempel i vartenda moment och behandlar sin omgivning i egenskap av en äkta ledare: med respekt, lyhördhet och ödmjukhet.

Krav:

- Growth Mindset
- Nyfiken
- Serviceminded
- Ansvarstagande




Meriterande:

- Ekonomiutbildning
- Bemanningserfarenhet
- Praktisk förståelse för ekonomiyrket
- Drivit förändring med goda resultat tidigare






Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång. Har vi ringat in din person? Kul!

Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Salesonomics
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 oktober 2021
  • Ansök senast: 17 april 2022

Liknande jobb


17 maj 2024

Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

Gruppchef till Transport & Servicegruppen, heltid

10 maj 2024

Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024