Affärsutvecklare Valtech Göteborg

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en affärsutvecklare med ett stort intresse för människor och relationer. Du har lång erfarenhet av digitala projekt och attraheras av att jobba tillsammans med fantastiska kollegor i en uppbyggnadsfas.

Som Affärsutvecklare på vårt Göteborgskontor kommer du att arbeta som strategisk ledare med ansvar för att säkerställa tillväxt och lönsamhet för befintliga kunder och stödja ny affärstillväxt. Detta inkluderar både samarbete med befintliga kunder och våra kundteam för att utveckla och växa relationerna, samt nykunds-försäljning. Du värdesätter relationer och arbetar långsiktigt och förtroendeingivande. Du är väldigt social skilled och tycker genuint om att om att arbeta tillsammans med kunder och kollegor.

Göteborgskontoret har funnits i 6 år och är nu redo att gå in i nästa expansiva fas. Du blir en del av ett växande team där du ges stora möjligheter och resurser att utvecklas internt.

Exempel på arbetsuppgifter

- Aktivt identifiera och bearbeta nya kunder.
- Vårda och utveckla långa kundrelationer.
- Växa affären hos befintliga kunder.
- Hantera och utveckla affärsplaner.
- Agera proaktivt och förstå kundens behov vad gäller digitalisering och innovation.
- Värdera, prioritera och förstå vilka samarbeten som har potential att bli lönsamma.
- Besvara offentliga upphandlingar, sätt samman offerter och förhandla om avtal.
- Sammanställa beslutsmaterial till styrgrupper.
- Vara ett bollplank till kunder vad gäller digitalisering och förändringsledning.


Du kommer att arbeta tillsammans i team med passionerade utvecklare, nyfikna och analytiska experience designers och formidabla formgivare. Och framför allt: Valtech erbjuder en inkluderande arbetsmiljö med stor frihet att utveckla din egen roll. På Valtech sätter vi alltid laget före jaget och gemensamt lägger vi grunden för en kultur som är inspirerande och inkluderande.

Just nu söker vi
Dig som kan sätta dig in i kundens situation och affär där du skapar en bred förståelse för hur Valtech på bästa vis kan hjälpa kunden framåt. Du tänker kvalité före kvantitet och värdesätter relationer. Vi tror att du har många års erfarenhet av framgångsrik försäljning av komplexa projekt inom den digitala branschen och att du har övergripande förståelse för agila processer. Tidigare kan du ha arbetat med web och/eller IT och ansvarat för digitala utvecklingsprojekt och/eller haft ledande eller rådgivande position inom företaget.

Det underlättar om du har ett starkt intresse för ny teknik och särskild koll på ekosystemet kring e-handel. Vi söker dig som har hög energi och starkt driv som motiverar dig själv att ta egna beslut och komma framåt. Till den här tjänsten behöver du ha goda kunskaper i svenska och engelska.

Varför ska jag börja jobba på Valtech?
Det enkla svaret är, vi har roligt på jobbet tillsammans. Det mer utförliga svaret skulle vara: vi bryr oss faktiskt på riktigt om att du ska må bra och utvecklas både som människa och i din yrkesroll. Våra kärnvärden, Share, Care, Dare genomsyrar vår kultur och gör Valtech till en arbetsplats där du trivs och utvecklas, inget är konstant och du har på riktigt möjlighet att påverka så att vi blir en ännu bättre arbetsplats.

- Share - vi delar kunskap och får varandra att växa
- Care - vi bryr oss om varandra, vår miljö och den påverkan vi har på vårt samhälle och vår planet.
- Dare - vi utmanar varandra och våra kunder för att utvecklas och skapa så mycket värde som möjligt.


Fakta Valtech
Valtech grundades i Frankrike 1993 och har funnits i Sverige sedan 1999. Globalt har Valtech verksamheter i totalt 15 länder (45 kontor) och 3 000+ anställda medarbetare globalt. I Sverige finns 280 anställda som sitter i fantastiska lokaler i Kungliga Myntet vid Stadshuset i Stockholm samt på Kungsgatan i Göteborg.

Valtech är en digital partner som med kreativitet, teknik och lättrörliga arbetssätt gör våra kunder bättre. Vi samlar olika specialister under ett och samma tak. Ungefär två tredjedelar av våra konsulter har sina rötter i tekniken medan en tredjedel fokuserar på strategi, upplevelse och design.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: STACC
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2021
  • Ansök senast: 10 augusti 2021

Liknande jobb


18 maj 2024

Key Account Manager│Södra Sverige

Key Account Manager│Södra Sverige

17 maj 2024