Aktiv Delgivning söker Process Advisor

Aktiv Delgivning söker Process Advisor

Arbetsbeskrivning

TJÄNSTEN
I rollen som Process Advisor blir du Aktiv Delgivnings ombud och sköter kommunikation med kunder, delgivningsmän, gäldenärer och myndigheter på ett professionellt och affärsmässigt sätt.

Arbetet innefattar förutom detta även, registrering av nya uppdrag, nyrekrytering av delgivningsmän, efterforskning i olika ärenden osv. Du kommer att bli en del av ett positivt och dynamiskt team med olika bakgrund och erfarenheter. Du arbetar lösningsorienterat och tar beslut i ärenden med målsättning att hantera varje ärende på bästa sätt.

VEM SÖKER VI?
Vi söker dig som har några års erfarenhet från att arbeta med administration, gärna inom delgivning eller som inkassohandläggare. Har du erfarenhet av vårt affärssystem Nova, är det mycket meriterande. Vidare ser vi gärna att du har en högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, övriga språk är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker dig som drivs av att hitta de bästa lösningarna för våra kunder och delgivare. Du uppskattar möten med andra människor och kan sätta dig in i andra människors situation och skapa ett förtroende. Du är analytisk, noggrann, bra på att prioritera och kan fatta snabba, välgrundade beslut. Eftersom vi arbetar i team ser vi att du en lagspelare som
tycker om att sprida positiv energi, är kommunikativ och motiveras av att arbeta i en fartfylld miljö.

Du har även ett intresse i att bidra till ett fortsatt förändrings- och förbättringsarbete för att säkerställa kvalitet i vår leverans.

Vi erbjuder dig ett omväxlande och utvecklande arbete där du får möjlighet att nyttja din analytiska förmåga och hjälpa våra delgivningsmän att få bästa möjliga förutsättningar att lyckas med sina uppdrag. Aktiv Delgivning är en del av Alektum koncernen som är ett internationellt företag som finns i 16 marknader i Europa.

Uppskattar du att arbeta i ett team där utveckling, nytänkande och
kreativitet uppmuntras kommer du att trivas hos oss.
Arbetet som Process Advisor hos oss ger dig en gedigen kunskap inom olika områden, så som kundhantering, service och juridik.

Tjänsten är på heltid, med placering på Aktiv Delgivnings kontor i centrala Göteborg.

INTRESSERAD?
Välkommen in med din ansökan senaste den 10 september. Urval sker löpande vilket gör att tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum, så tveka inte att skicka in din ansökan omgående.

VILL DU VETA MER OM TJÄNSTEN?
Välkommen att kontakta Daniel Holm, VD Aktiv Delgivning, 0708160110,
daniel.holm@aktivdelgivning.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Alektum Group | Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 9 februari 2022

Liknande jobb


Inkassohandläggare

Inkassohandläggare

16 april 2024