OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ALLERS FÖRLAG SÖKER PROJEKTLEDARE - KUNDSERVICE Allers förlags kundservice söker en person som under ca 6 månader vill vara med och vidareutveckla vår kundservice.På Allers förlag arbetar idag drygt 25 personer med kundservice via telefon, internet, e-post, brev och fax.Som projektledare ska du vara med och vidareutveckla bl a vår servicenivå.Du är med och utvecklar följande områden: - Bemanning och schemaläggning - Kontaktvägar/kanaler.- Vidareutveckling och förstärkning av vårt systemstöd - Ärendehantering. - Målsättning, uppföljning och rapportering För att lyckas med detta så krävs det att du ha några års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.Du får gärna vara civilekonom, marknadsekonom eller motsvarande och ha erfarenhet av utveckling av IT-stöd. Tillträde i augusti. Skicka din ansökan senast den 16/6 till Allers förlag, Personalavdelningen, 251 85 Helsingborg.Märk kuvertet "projektledare kundservice". att du då måste ange kundservice som ämne. Allers Förlag är ett familjeföretag med 600 stolta medarbetare.Varje månad läser 3,9 miljoner svenskar någon av tidningarna; Allers, Allas, Hemmets Veckotidning, Året Runt, Se & Hör, Hänt Extra, Hänt Bild, Svensk Damtidning, Femina, MåBra, Antik & Auktion, FOTO, Bilbörsen, Matmagasinet, Allers Trädgård, Båtmarknaden, Jaktjournalen, Fiskejournalen, Bra korsord, Mästarkryss, Lätta Kryss, Nybörjarkryss, Sudoku för alla, Sudoku Special, PS!och Magasinet Skåne.Redaktioner finns i Stockholm, Göteborg, Helsingborg och Malmö.Huvudkontoret ligger i Helsingborg. projektledare kundservice