Ambitiös Order- och projekthanterare till vår välkända kund i Västerås!

Ambitiös Order- och projekthanterare till vår välkända kund i Västerås!

Arbetsbeskrivning

Är du driven och har vilja att utvecklas i en varierande roll? Har du även tidigare erfarenhet av orderhantering och av att leda mindre projekt? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vi söker just nu en order- och projekthanterare för konsultuppdrag hos vår välkända kund i Västerås! Uppdraget är på heltid och förväntas starta i början av mars för att pågå till sista augusti, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som order- och projekthanterare kommer du axla rollen som både orderhanterare och projektledare för enklare projekt. Vidare kommer du kommer arbeta i nära samarbete med företagets kunder och tvärfunktionellt mellan företagets olika avdelningar.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara:

• Projektledning med teknisk, ekonomisk och kommersiellt ansvar
• Skapa översiktsschema, specifikationsdokument samt leveransdokument
• Registrera projekt i SAP
• Registrera standardorder i SAP
• Kontrollera order mot offertdatabasen
• Uppdatera skeppningsinformation innan leverans
• Hantera leveranstidsförfrågningar ifrån våra kunder
• Hantera kreditfakturor


Vem är du?
För denna roll söker vi dig som har
• Tidigare arbetslivserfarenhet av orderhantering och projektledning
• Goda kunskaper i Microsoft Office och SAP
• Mycket goda kunskaper i engelska, muntligt såväl som skriftligt

Vi ser även att det är meriterande om du har
• Högskole- eller universitetsutbildning inom teknik, ekonomi eller liknande inriktning

För att trivas samt lyckas i rollen som order- och projekthanterare ser vi gärna att du är ambitiös med stor vilja att lära. Du är serviceminded, sätter alltid kunden i första hand samt har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra. Vidare trivs du i en lösningsorienterad roll och har en positiv inställning till de utmaningar du ställs inför. Vidare trivs du att arbeta i en internationell miljö och ser inga hinder med att dagligen använda dig av engelska både muntligt och skriftligt i arbetet. Du ser även datorn som ett naturligt verktyg i ditt arbete och har lätt för att sätta dig in i system.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 februari 2022
  • Ansök senast: 28 februari 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023