Ambulerande butiksbiträde

Ambulerande butiksbiträde

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill vara en del av vår servicepool och få chansen att få arbeta som butiksbiträde  hos våra kunder inom bygg runtom i Stockholm. Drivs du av att ge toppklassig service? Skulle du dessutom beskriva dig som en positiv, social och tillmötesgående person? Kan du starta omgående och arbeta heltid måndag-fred 7:30-16:30? Då har vi det perfekta jobbet för dig! 


Uppdragsgivare: Randstad


Ort: Stockholm


Omfattning: Heltid


Arbetsbeskrivning:
I tjänsten kommer du att ambulera i olika butiker och (i vissa fall) med enklare internservice hos några av våra kunder som finns över hela Stockholm. När du hjälper oss inne på kontoret så kommer du att få hjälpa till med att bemanna receptionen, posthantering och enklare administration. 



Ansvarsområden
I rollen som butiksbiträde kommer du tillsammans med andra ansvara för att finnas behjälplig och ge företagskunder professionell service i butiken. 


Ge ett trevligt bemötande och service
Ditt ansvar är att finnas tillgänglig och hantera kundens behov genom att bland annat erbjuda råd och vägledning
Packa upp varor
Godsmottagning


Kvalifikationer
Här behöver du:


Goda kunskaper i svenska och engelska 
Erfarenhet från servicebranschen, lager, butik eller restaurang

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen, positiv och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam och du brinner för mötet med andra människor. 
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 



Ansökan
2022-09-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 september 2022
  • Ansök senast: 28 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


20 augusti 2010

20 augusti 2010

20 augusti 2010

20 augusti 2010