Ambulerande receptionist i Stockholm

Ambulerande receptionist i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du i början av din karriär och vill arbeta i en varierande roll där det gäller att leverera bra service? Är du en person som gillar att vara ansiktet utåt och där det ställs höga krav på din flexibilitet, din känsla för service samt att du kan hantera dagar som kan kantas av snabba beslut? Du får chans att se olika branscher och växa i din roll. Tjänsten är på heltid och vi ser gärna att du kan börja omgående.

Om företaget
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Arbetsuppgifter
I tjänsten som receptionist fungerar du som spindeln i nätet på arbetsplatsen. På ett professionellt och tillmötesgående sätt tar du emot besökare och kunder, svarar i telefon och på mail. Du kommer ha ett stort kontaktnät såväl internt som externt och där kommer din goda förmåga att kommunicera och koordinera väl till användning. Vanligt förekommande arbetsuppgifter som receptionist är:

- Ta emot besökare, växelservice och mailhantering
- Ansvara för att kontorets lokaler är representativa
- Kontakt med servicefunktioner och leverantörer
- Beställning av kontorsmaterial, mat och fika
- Posthantering, resebokningar och annan administration
- Springa ärenden, planera interna konferenser och event


Kvalifikationer
- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem

Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.


Övrigt
Urval sker löpande och start är omgående så känner du dig redo tycker vi att du ska fylla i din ansökan här på hemsidan redan idag. För att få mer info om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på KFX HR-partner. Du når oss på 08-663 99 00.

KFX HR-partner har kollektivavtal med Unionen och om du vill kan du lösa ut rikskort samt friskvårdsbidrag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


23 april 2024

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

Reception- och caféansvarig till Ystad Arena Bad

23 april 2024