Ambulerande receptionist/växeltelefonist

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi efter nyfikna och entusiastiska medarbetare som vill utmana sig själv i nya spännande uppdrag. Vi erbjuder ett arbete som ger dig yrkeserfarenhet från flera olika branscher och ett brett kontaktnät ute i arbetslivet. Arbetsuppgifter Som ambulerande resurskonsult får du möjlighet att arbeta på uppdrag hos olika kunder runt om i Storstockholm. Kunderna är verksamma inom ett stort antal branscher, och du kommer därigenom få en spännande bredd och variation i ditt dagliga arbete. Uppdragen handlar främst om att arbeta i reception, växel samt internservice och en grundlig utbildning ges alltid på varje nytt företag man kommer till. För att arbeta som ambulerande receptionist/växeltelefonist ska du trivas i en omväxlande arbetsmiljö och vilja samla på dig en bred erfarenhet i yrkeslivet. Du som söker har möjlighet att börja omgående och är beredd att satsa minst 1 år hos oss. Kvalifikationer och egenskaper Då vi utbildar dig inför uppdragen lägger vi störst vikt vid din personlighet. En förutsättning för att du ska trivas och fungera bra i arbetet är att du är flexibel, social och noggrann. Du som söker är nyfiken och positiv inför nya arbetsuppgifter. Naturligtvis tycker du att det är kul att ge service och trivs i en roll där du får hjälpa till med olika typer av uppgifter i en organisation. Du har avslutade gymnasiestudier och goda kunskaper i MS Office. Din svenska och engelska är god i både tal och skrift. Vi ser gärna att erfarenhet finns från reception och växel.

Sammanfattning

Liknande jobb