Ambulerande tjänsteman i Stockholm

Ambulerande tjänsteman i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du i början av din karriär och vill arbeta med service samt beskriver dig själv som positiv, social och tillmötesgående? Har du avklarad gymnasieutbildning och tycker om när den ena dagen inte alltid är den andra lik? Då har vi nästa uppdrag för dig! Randstad söker nu, för start enligt överenskommelse, ambulerande tjänstemän till vår servicepool. Som konsult i vår servicepool kommer du få arbeta ute hos våra kunder som butiksbiträde men det kan även förekomma arbete inom reception och vaktmästeri. Låter det här som någonting för dig? Då hoppas vi på din ansökan redan idag! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som ambulerande tjänsteman kommer du att bli upplärd på mellan 7-10 arbetsplatser och därefter ambulera där emellan. Arbetsuppgifterna kommer därför att variera och kommer främst innebära kassaarbete i en butik samt plocka upp varor på lager men det kan även förekomma att du bemannar en reception och tar emot kontorets besökare, agerar vaktmästare samt sköter växeltelefonen. 

Exempel på vad som kan förväntas av dig som ambulerande tjänsteman: 
Kassaarbete och varuplock 
Vara praktiskt behjälplig till vaktmästeriavdelningen och godsmottagningen.
Ge företag och tillhörande kunder ett trevligt bemötande och god service via reception, växel och mejl. 
Vara behjälplig vid lättare administration, posthantering och på bästa sätt lösa olika typer av situationer som uppstår med genomgående hög servicegrad. 


Arbetstider
Uppdragsgivare: Randstad AB 

Ort: Stockholm 

Omfattning: 80-100% kontorstider, för start enligt överenskommelse. Tjänsten är tillsvidare (6 månaders provanställning).

Kvalifikationer
Här behöver du: 
Avklarad gymnasieutbildning 
Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. 
Kassaerfarenhet 

För att lyckas i rollen som ambulerande tjänsteman tror vi att du gillar omväxling och är flexibel, precis som dina kollegor i vår servicepool. Du ser det som en möjlighet med ett arbete där det är både högt och lågt i tak och är inte rädd för att ta tag där det behövs. Vidare trivs du i mötet med många nya ansikten, såväl kunder som kollegor. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2021-10-24, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Anna Hedberg | Talent Sourcer | anna.hedberg@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 28 september 2021
  • Ansök senast: 24 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


BUTIKSSÄLJARE - KALMAR

25 april 2024

Butikssäljare till Östermalm

Butikssäljare till Östermalm

24 april 2024

Butikspersonal

24 april 2024