Ansvarig för Internservice på Närkefrakt

Arbetsbeskrivning

Närkefrakt är ett expansivt transportsäljande företag med kontor i Örebro och verksamhet i hela Sverige. Vår fordonsflotta omfattar ca 330 enheter och ägs av våra medlemsåkerier som är verksamma inom fjärr & distribution, miljö samt bygg & anläggning. Vi bedriver också försäljning och förmedling av grus-, krossprodukter och matjord.

Närkefrakt har ca 60 medarbetare och omsatte 2016, 580 Mkr.

Läs mer på www. narkefrakt.se

Ansvarig för Internservice - strukturerad och serviceinriktad samordnare inom internutbildning, kvalité/miljö-och hållbarhetsarbete med goda administrativa kunskaper samt uppdaterad på lagar och regler.


Arbetet innebär: 
* Support, information och utbildning för våra delägare i frågor som arbetsmiljö, säkerhet, kvalité, trafiksäkerhet mm
* Ansvarig för företagets verksamhetssystem (ISO 9001/14001/39001, AFS 2001)
* Upprätthålla standarder för SWEDAC
* Samordning av vårt hållbarhetsarbete
* Samordning och rapportering likväl internt till våra medarbetare och delägare som externt till våra samarbetspartners och leverantörer
* Upprätthålla vår portal/intranät gentemot anställda och delägare
* Samordna fastighetsunderhåll, larm mm
* Personalansvar för 1-2 personer


Din arbetsplats är vid vårt kontor i Örebro. Du rapporterar direkt till vår VD, Fredrik.

Vi söker dig, en god administratör, kommunikativ och pedagogisk person, som uppskattar samarbete mellan avdelningarna. Struktur, ordning och reda är andra egenskaper som vi önskar att du har. Dessutom god datorvana och erfarenhet av olika datasystem inom ditt ansvarsområde.

Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom verksamhetssystem eller liknande områden.
Eftersom din roll spänner över flera olika ansvarsområden är det viktigt att du som person är flexibel.
Du behöver också vara tydlig i din kommunikation likväl internt som externt.

Låter det här intressant, eller har du kanske frågor om tjänsten? Du är välkommen att ringa till rekryteringskonsult, Åsa Quarfordt på Personalpoolen Mellansverige AB på telefon: 019-12 60 49.
Din ansökan med personligt brev och din CV vill vi ha senast den 19/3 2017. Ansöker gör du genom vår hemsida, www.personalpoolen.se/lediga-jobb

.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personalpoolen Mellansverige AB ÖREBRO
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 28 februari 2017

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


Projektkoordinator Citybreak

2 juni 2010

Vi söker en coordinator till Göteborg!

28 januari 2010

Supplier Quality Assurance Engineer

Supplier Quality Assurance Engineer

11 november 2021