Ansvarig för VAS till nyetablerat lager

Ansvarig för VAS till nyetablerat lager

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta som ansvarig för Value-Added Services (VAS) hos ett nyetablerat lager i Eskilstuna.

Om tjänsten
Ditt ansvarsområde är att hantera VAS tjänster, det vill säga tilläggstjänster som benämns Value-Added Services. Du ansvarar för att utföra de VAS tjänster som beslutats om vilket kan innebära laghantering, märkning, bokning av transporter, boka slottider och mer. Vidare innebär rollen kundåterkopplingar gällande de tjänster som efterfrågas vid behov eller avvikelser och med hjälp av kollegor utreda uppkomna bristäreneden.

Arbetsuppgifter
- Ansvarar för att tillsammans med team leader utverka ersättningsleverans då påvisbar brist föreligger.

- Ansvarar för att ”startade” ärenden avslutas och inte står öppna.

- Agerar back up för Support, Admin funktionen, och säkerställer att hålla sig a jour med dess regelverk.

- Ansvarar för att ajourhålla sin datakompetens inom såväl ERP- och WMS-området

- Ansvarar för att god sammanhållning råder, med avdelningens mål som förebild.

- Ansvarar för att vid behov stötta andra funktioner inom gruppen om akutsituation uppstår

- Du kan även få utföra andra arbetsuppgifter inom lagret som exempelvis plock, pack mm

Om dig som söker
Flerårig vana inom lagerhantering samt liknande arbetsuppgifter.

Personen vi söker ska med stort engagemang och noggrannhet säkerhetsställa verksamhetens processer och flöden. Vi tror att du som söker har tidigare erfarenhet av distribution, logistik.

Som person är du noggrann, driven och ansvarsfull, och arbetar proaktivt för att driva dina projekt framåt mot goda resultat. Vi ser gärna att du som person är serviceinriktad och bra på att bemöta kontakter såväl internt som externt.



Krav

- Flerårig vana inom lagerhantering samt liknande arbetsuppgifter.

- Har erfarenhet av Officepaketet och dess ingående program.

- Har erfarenhet av ERP- och VMS-program

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska



Vad vi kan erbjuda dig
Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemannings styrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårds bidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, Actic, SATS och Fitness24Seven!

Övriga villkor
Omfattning: Heltid.
Lön: Enligt gällande kollektivavtal.
Start: Omgående, men hänsyn till eventuell uppsägningstid.

Om Tranpenad

Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 000 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör - och ha roligt medan vi gör det - blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetens­företagen via Almega.

Ansökan
Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon.

Efter att du skickat in din ansökan kommer du även få göra ett personlighetstest som skickas till din mejl från Alva Labs. Det finns inga rätt eller fel, testet ett sätt för oss att på ett objektivt sätt få en bild av vem du är. Du behöver genomföra testet så snart som möjligt efter att du fått länken skickad till dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Tranpenad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 mars 2023
  • Ansök senast: 25 augusti 2023

Postadress

FRÖSUNDAVIKS ALLÉ 1
SOLNA, 16970

Liknande jobb