Ansvarig leveransbevakning sökes till Petrolia!

Arbetsbeskrivning

Om oss
Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig
Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro Logistics Staffing är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Dina arbetsuppgifter
Aditro Logistics söker en ansvarig leveransbevakning till Petrolias produktionsverksamhet belägen på Loudden utanför Gärdet. Som ansvarig leveransbevakning ser du till att produktionen har tillgång till emballage och råvaror "just in time" enligt lagda produktionsplaner för att öka produktivitet samt att se till att den interna logistiken fungerar. I tjänsten ingår även andra administrativa arbetsuppgifter som vissa inköpsuppdrag, utredningar, samt löpande administration.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

• Säkerställa att emballage och i förekommande fall råvaror finns tillgängligt i rätt tid för all planerad produktion
• Utifrån produktionsplanering och tillsammans med leverantörer upprätta leveransplaner och
Prognoser
• Utarbeta rutiner mottagningskontroll och leveranskontroll
• Vid Inköpares frånvaro ansvara för deras löpande arbetsuppgifter
• Hantering av leverantörsfakturor och prisadministration av råvaror och emballage


Din profil
Erfarenhet och personliga egenskaper

Vi söker dig som har gymnasieutbildning. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete enligt lean. Då arbetet sker till största del manuellt ser vi att du är extremt noggrann och ordningsam som person. Tjänsten kräver goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift. Erfarenhet från arbete i tillverkningsföretag och arbete med inköp är meriterande, erfarenhet från kemisk eller plastindustri är ett extra plus.

Du besitter nedan egenskaper och förmågor:

• Ett självgående och strukturerat arbetssätt
• En god kommunikatör
• God samarbetsförmåga
• Öppen och nyfiken på nya arbetssätt/-uppgifter


För rätt person erbjuder vi en rolig och spännande tjänst på ett företag med öppet klimat och trevlig arbetsmiljö. Urvalsprocessen sker löpande och för rätt kandidat sker start omgående, dock är senaste startdatum 1 Februari!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonas Edenholm

Miad Hassoun

Nicole Eriksson

Jonas Edenholm
072-7274404
Ayhan Turan

Per Borgegård

Daniel Berglind

Moa Sarstedt

Jonas Edenholm

Hanna Borgelsson

Sammanfattning

Besöksadress

Hammarby fabriksväg 23, Stockholm
None

Postadress

Hammarby fabriksväg 23
Stockholm, 12030

Liknande jobb


SSAB - Contract manager Warehousing

SSAB - Contract manager Warehousing

1 juli 2022