OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en person som ska ansvara för logistik och inköp i Gordion AB.Arbetet går ut på att bygga upp rutinerna för våra inköp av kiosklösningar från partners och leverantörer.Förutom inköp består arbetet av att vara projektledare dels internt och dels gentemot våra kunder.
Du har en teknisk bakgrund och erfarenhet av inköp.Har du erfarenhet av logistik och Lean production/Lean service samt arbetat som projektledare är det en merit.
Arbetet är på heltid med viss möjlighet till deltid till att börja
med.
Gordion AB är en ledande aktör på marknaden för kiosker och självbetjäning.Vi är för närvarande 11 anställda.Vi expanderar verksamheten tack vare en kraftig ökad efterfrågan.Vi söker dig med framåtanda och ambition att vara med och göra Gordion AB till sveriges största leverantör av självbetjäning!
Vi ser gärna kvinnliga sökande då övervägande del av personalen är män.
Mer info på www.gordion.se