OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagsbeskrivning Netigate är ett ledande undersökningsföretag som ger företag möjlighet att snabbt och enkelt genomföra avancerade, anpassade undersökningar via nätet. Netigate är baserat i Stockholm och har en mängd kunder i Sverige och Europa. Netigate grundades år 2002 och ingår i Inch-gruppen. För mer information om företaget se www.netigate.se. Arbetsbeskrivning Netigate växer snabbt och söker därför en person till avdelningen för Customer Service till sitt kontor på Luntmakargatan i centrala Stockholm. Netigate är ett ungt företag där kulturen präglas av snabba beslutsvägar och högt i tak. Netigate erbjuder sina kunder en årslicens av ett webbverktyg för att genomföra marknads- och personalundersökningar. Från undersökningarna kan kunden sedan enkelt ta del av resultaten och exportera rapporter till bland annat PowerPoint eller webbaserade presentationer. Din uppgift som ansvarig för Customer Service blir att i första hand ansvara för support och kundservice. I uppgifterna ingår dessutom att uppdatera manualer, ansvara för supportdatabas samt att stötta företagets säljare i deras dagliga arbete. Vi söker dig! Tjänsten kräver att Du har goda datakunskaper samt att du behärskar engelska i tal och skrift. Har Du erfarenhet från liknande arbete är det meriterande men dock inte ett krav. Vi söker Dig som är fokuserad, tävlingsinriktad och beredd att jobba hårt. För mer information besök www.netigate.se Intresserad? Då urvalet sker löpande kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Jakobsson