Anticimex söker supporthandläggare - Karlstad

Anticimex söker supporthandläggare - Karlstad

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2020 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Vill du vara med och driva Anticimex framåt i en spännande förändringsresa?

Hos oss står tiden inte still! Du kommer att utvecklas och utmanas i din nya roll som supporthandläggare!

Arbetsbeskrivning

Som supporthandläggare på Anticimex är ditt huvudsakliga ansvar att ge support till våra tekniker och administratörer vad gäller verksamhetens system och digitala verktyg. Du har dagligen dialog med våra tekniker/administratörer och vägleder dem i administrativa processer och säkerställer att arbetet fortlöper och efterföljs. I rollen ingår även att felsöka/övervaka och utreda eventuella problem/buggar i våra system och processer. Du är länken mellan verksamheten och systemförvaltning och är den som utifrån standardiserade metoder förmedlar systemförbättringar. Tjänsten är placerad i Karlstad. Vi erbjuder ett vikariat med start i april 2022.

Vi erbjuder dig

• En gedigen introduktion och utbildning - därefter arbetar du självständigt med bra stöd från dina kunniga kollegor

• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling och fortlöpande intern utbildning

• Frihet att ta ansvar och möjlighet att påverka

• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Vi vill att du

• Har en mycket god datorvana/systemvana och kan snabbt sätta dig in i nya system

• Har erfarenhet inom systemsupport samt ärendehantering via telefon och mail

• Ska vara bekväm med att ha telefon som främsta arbetsredskap

• Är en lösningsorienterad problemlösare som är bra på att koordinera samt gillar ordning och reda

• Förmedlar positiv energi i samtalet och är lyhörd för medarbetarens behov

• Har lätt för att lära och är bra på att prioritera samt trivs med många olika arbetsuppgifter samt att jobba i ett högt tempo

• Talar och skriver svenska obehindrat

• Meriterande om du har kunskap inom IFS9

Ansökan

Din ansökan vill vi gärna ha så snart som möjligt då urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum 15/3-22. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Mattsson.

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 februari 2022
  • Ansök senast: 15 mars 2022

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


11 maj 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024