Anticimex söker utbildningskoordinator - Stockholm

Anticimex söker utbildningskoordinator - Stockholm

Arbetsbeskrivning

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen. Med ca 7000 anställda i 19 länder, varav 1400 i Sverige, hade vi under 2020 en sammanlagd omsättning på ca 8 miljarder kronor.

Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner. Anticimex i Sverige består av 1500 medarbetare spridda över hela landet.

Vi söker en utbildningskoordinator som vill ta ansvar för att koordinera och administrera våra utbildningar och vara med och utveckla processen kring kompetensutveckling

Är du en duktig administratör som är strukturerad, engagerad, driven och vill jobba med att utveckla och effektivisera arbetssätt? Är du social, kommunikativ och serviceorienterad? Har du erfarenhet av arbete med kompetensutveckling, utbildningssystem och utbildningsplattformar?

Arbetsbeskrivning
Vi är ett kunskapsföretag och kompetensutvecklar våra medarbetare kontinuerligt. Utbildning och kompetensutveckling är en hörnsten i vår verksamhet. I denna viktiga roll kommer du att vara med och ta fram utbildningsplaner tillsammans med kollegor som sedan skall administreras i vårt utbildningssystem Simployer där du kommer att vara systemadministratör. Simployer är ditt arbetsverktyg där du kommer att lägga upp nya utbildningar och stötta chefer och medarbetare med diverse administration och systemstöd. En viktig uppgift är att säkerställa att våra teknikers certifikat som är kopplade till vissa utbildningar och tjänster är uppdaterade. Du kommer även att jobba med utveckling och förvaltning av utbildningsmaterial, producera e-learnings och annat rörligt material som kan vara relevant inom detta område. I denna tjänst har du stor möjlighet till personlig utvecklig och vi vill att du är med och bidrar till utveckling och effektivisering av utbildningsprocessen.

Vi erbjuder dig

• Ett viktigt arbete där du kommer att vara spindeln i nätet och där du har möjlighet att påverka och förbättra rutiner och arbetssätt
• En stimulerande arbetsmiljö med goda möjligheter till personlig utveckling
• Tjänstepension, friskvårdsbidrag och ett förmånspaket från Benify

Vem är du?
Vi tror att du har några års erfarenhet av administrativt arbete inom området utbildning och kompetensutveckling. Du har lätt för att förstå system och processer och hur man kan utveckla och förbättra arbetssätt.

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är:

• Lösningsorienterad, självständig och kommunikativ
• Systemvana
• Talar och skriver obehindrat på svenska
• Du har en positiv grundinställning och vågar stå upp och ha åsikter men är också serviceinriktad och ödmjuk inför chefernas och medarbetarnas utmaningar och behov av stöd
• Det är meriterande om du erfarenhet från att arbeta med e-learnings i Articulate Storyline

I denna roll kommer du att rapportera till utbildningschefen som du har ett nära samarbete med. Utbildning och kompetensutveckling tillhör HR funktionen.

Din ansökan
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-chef Jacqueline Fowler Notera att vi endast behandlar kompletta ansökningar.

Vi är stolta över våra värderingar, Trust, Innovation, Passion, de genomsyrar hela företaget och vi lever dem varje dag. Hos oss har vi en familjär stämning och alla är lika värda, oavsett ålder, kön och etnicitet. Vi vet att olika bakgrunder och erfarenheter är berikande för vårt dagliga arbete både internt och i mötet med våra kunder.

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Platschef Andreas Getzman
019-251060
Platschef Andreas Getzman

Platschef Andreas Getzman
019-6707700
Marie Ståhl

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Anticimex
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 maj 2022
  • Ansök senast: 15 juni 2022

Besöksadress

Olofsdalsvägen 17
None

Postadress

Olofsdalsvägen 17
HALMSTAD, 30241

Liknande jobb


Utbildningsadministratör 50%

Utbildningsadministratör 50%

15 maj 2024

Skoladministratör

Skoladministratör

14 maj 2024

13 maj 2024