Apple Genius

Apple Genius

Arbetsbeskrivning

Sammanfattning
Du vårdar kundernas förtroende för Apple genom att hjälpa dem med kompetent felsökning och reparation av produkter i Apple Store. Du använder din förmåga att felsöka och din sociala kompetens för att snabbt lösa kundernas tekniska problem i Genius Bar. Du utbildar också dina medarbetare om produkter samtidigt som du ser till att hålla dig à jour med den senaste tekniken. Du är förstående och har ett utmärkt kundbemötanden när du dagligen erbjuder rådgivning och support.
Viktiga kvalifikationer
Stor social kompetens och talang för problemlösning.
Förmåga att vara kundfokuserad och personlig i ditt bemötande samtidigt som du felsöker och löser tekniska problem.
Förmåga att följa ett schema med kundmöten.

Beskrivning
Som Genius-medarbetare erbjuder du Apples kunder goda råd och praktisk, teknisk support. Du ställer snabba feldiagnoser och förklarar tålmodigt och vänligt. Du avgör om produkten kan repareras eller behöver ersättas och erbjuder lösningar som hjälper användarna att snabbt komma igång igen. Även om du har hand om flera fall samtidigt ser du till att använda både kundernas och din egen tid på bästa sätt. Du levererar Apples service snabbt, skickligt och med hög kvalitet. Du bygger förtroende hos såväl kunder som medarbetare genom att erbjuda dem vägledning, kunskap och även tips och undervisning.
Ytterligare krav
Du är nyfiken och har lätt för att lära dig nya reparationstekniker.
Du är skicklig på att planera din tid på bästa sätt och att fatta snabba beslut.
Du talar det lokala språket flytande.
Du kan jobba med ett flexibelt schema. Dina arbetstider baseras på affärsbehoven.

Hos oss på Apple värdesätter vi jämställdhet, mångfald och inkludering och dessa värderingar är också kärnan i hur Apple främjar sin organisationsutveckling.
Ansökan: Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida; klicka på länken uppe till höger och klicka på “Sök”. OBS: Markera ditt CV med "Genius ansökan Väla". Har du problem med att söka så skicka ett mejl på retailstaffingSE@apple.com
Övrigt: Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss kontakt med media-säljare, rekryteringssajter och liknande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Apple Store Väla ÖDÅKRA
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 juni 2021
  • Ansök senast: 10 juli 2021

Postadress

Väla centrum
ÖDÅKRA, 25469

Liknande jobb


16 april 2024

IT Operations Manager

IT Operations Manager

10 april 2024

Agile coach Infrastructure

9 april 2024