Är du en administrativ stjärna med hjärtat i föreningslivet?

Är du en administrativ stjärna med hjärtat i föreningslivet?

Arbetsbeskrivning

Hos oss blir du en nyckelspelare i ett engagerat team där fotboll, föreningsliv och ungdomsverksamhet står i centrum. Ett deltidsarbete perfekt för dig som gillar struktur, människor och att få saker att hända. Läs mer nedan!

OM TJÄNSTEN
Vi söker för vår kunds räkning en Administratör. Uppdraget är på deltid med start omgående och sträcker sig t.om juni samt augusti t.om november (uppehåll i juli och första veckan i augusti).

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande här.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter

Här blir du en nyckelperson i en ideell förening där ditt arbete gör verklig skillnad för barn och ungdomar. Du får vara med och stötta en verksamhet i både det löpande ekonomiska arbetet och i planeringen av våra återkommande cuper och evenemang. Du kommer att arbeta nära verksamhetsansvarig och vara en viktig kontaktperson för våra medlemmar, ledare och samarbetspartners.

Rollen är varierande där du får arbeta med ekonomi och administration, planering av cuper/evenemang samt medlemsservice. Du kommer bland annat att:


* Hantera fakturering och hantering av medlemsavgifter
* Hantera utlägg, kvitton och inkommande e-mails
* Delta i planering och genomförande av föreningens turneringar
* Ansvara för kommunikation ut till funktionärer, lag och föräldrar
* Praktiskt stödja under cuper
* Vara behjälplig med frågor kring lokaler, taggar, bokningar och kioskverksamhet


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på eftergymnasial nivå, med fördel inom ekonomi, och har minst 1 år kvar av studierna
- Har mycket goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift, då det används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du:
- Har idrottsintresse och/eller bakgrund inom föreningslivet

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Serviceinriktad
- Självgående
- Strukturerad

Övrig information
- Start: Omgående
- Omfattning: Deltid, ca 20 h/v, där du förväntas arbeta 10 h under vardagkvällar (kl. 15:00-20:00) och resterande 10 h under kontorstider. Flexibelt upplägg där du schemaläggs utifrån din tillgänglighet/kunds behov.
- Uppdrag: Omgående t.om juni samt augusti t.om november (sommaruppehåll i juli)
- Placering: Järfälla

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 april 2025
  • Ansök senast: 17 maj 2025

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


8 april 2022

Supply Chain Coordinator

Supply Chain Coordinator

30 mars 2022