Är du en flexibel administratör som kan ek & HR?

Arbetsbeskrivning

Affärsområdet Adecco Finance & Legal bemannar tjänster inom finans, juridik och ekonomi; inom samtliga branscher. Nu söker vi på Adecco Finance & Legal för kunds räkning en HR- och ekonomiassistent! Arbetsuppgifter Vår kund är ett konsultbolag inom IT och arbetsplatsen är belägen i Kista.Då nuvarande HR- och ekonomiassistent slutar söker vi omgående en ersättare för längre konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kunden.Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta ansvar för kundreskontra med uppgifter såsom fakturering, fakturabevakning och uppföljningar samt att bistå HR med stöd i rekryteringsprocesser; främst annonsering och första urval av kandidater.Utöver detta ansvarar du även för kontorsrelaterade uppgifter såsom beställning av kontorsmaterial, bokning av resor och konferenser, telefonpassning och övrig administration. Erfarenhet Detta är en mycket bred roll som ställer krav på din flexibilitet.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och har god kunskap inom ekonomi.Du har tidigare arbetat på en tjänst som innebär många olika arbetsuppgifter.Goda kunskaper i Officepaketet och Engelska krävs.Kunskap i Hogia ekonomi är meriterande. Personliga egenskaper Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper.Vi söker dig som är driven, prestigelös samt har god kommunikativ och social förmåga. Vi erbjuder Vi erbjuder en spännande och utmanande tjänst där du får möjlighet att bidra med dina kunskaper och utvecklas i din roll.Uppdraget pågår tills vidare med möjlighet till fast anställning hos kunden och under tiden har du en trygg anställning som konsult hos Adecco.Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Ansök Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.

Sammanfattning

Liknande jobb


23 april 2024

Koordinerande nyckelroll till Tega!

Koordinerande nyckelroll till Tega!

23 april 2024

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

Uppdrag som administratör på Swedbank! Start i maj.

23 april 2024

23 april 2024