Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?

Är du en outstanding receptionist och ekonomiassistent?

Arbetsbeskrivning

WorkShop – The retail agency är Nordens största och ledande retailbyrå. Vi hjälper några av världens största varumärken ge sina konsumenter en shoppingupplevelse i världsklass genom att erbjuda strategiska, kreativa och taktiska sälj- och marknadsföringstjänster. Vi finns i samtliga nordiska länder samt Benelux. Vi är cirka 250 anställda, omsätter cirka 250 miljoner och är utsedda till Gassell företag flera år. Vi har en stark och driven kultur som präglas av kamratskap och mångfald.

Vår receptionist går på föräldraledighet och vi söker nu dig som älskar service och har erfarenhet av enklare ekonomisk administration.

Som receptionist hos oss har du ett stort ansvar i att ge alla som besöker oss en kundupplevelse i världsklass, såväl i det personliga mötet som i totalupplevelsen av vårt kontor. Utöver detta kommer du ha enklare ekonomisk administration samt assistera marknadsansvarig i administrativa uppgifter och med eventkoordination.

I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för flera av våra leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar och säkerhet. Vid sidan av receptionen och ekonomiadministrationen skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, du ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt assisterar vid förberedelse av möten och event.

Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små skillnaderna som avgör. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda.

Vi söker dig som:


• Har erfarenhet från serviceyrke
• Har erfarenhet av enklare ekonomiadministration
• Har erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande
• Är kommunikativ, omtänksam och lyhörd
• Är ambitiös, prestigelös och har förmågan att leverera det lilla extra
• Älskar att hålla rent och snyggt, och har ett öga för inredning
• Har mycket goda kunskaper i engelska och Microsoft Office
• Har erfarenhet av eventkoordination är meriterande

Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!

Start: Augusti 2020
Anställning: Heltid, vikariat till augusti 2021
Placering: Vi sitter i ljusa fräscha lokaler mitt i Östermalm.

Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är torsdag 30 april. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.


Läs mer om oss och vårt företag på www.work-shop.com och följ oss gärna på sociala medier!
Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workshop International Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 april 2020
  • Ansök senast: 30 april 2020

Liknande jobb


Shipping Office Assistant

Shipping Office Assistant

31 oktober 2024

Utbildningsadministratör, vikariat

Utbildningsadministratör, vikariat

31 oktober 2024

31 oktober 2024

Receptionist

Receptionist

30 oktober 2024