OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är placerad i Härnösand. Känner du igen dig själv som engagerad, viljestark och serviceinriktad så ska du inte tveka att söka jobba hos oss! Arbetsuppgifterna är att via telefon sälja tjänster, bygga relationer med både befintliga och nya kunder, ge professionell rådgivning samt sälja våra kunders breda produktutbud. För att bli en lyckad "säljare" behöver du fyra saker: 1. Kunskap om produkten. 2. Förmåga att känna av kundens behov. 3. Fallenhet i konsten att övertyga. 4. Gärna ovanstående egenskaper (engagerad, viljestark och serviceinriktad) Det första får du av oss, tvåan och trean kan vi hjälpa dig att utveckla! Arbetstider måndag - torsdag 17.00-21.00 fredag 17:00-20.15 lördag - söndag 11.00-19.00 Vårt krav är att du vill/kan arbeta minst tre tillfällen i veckan, varav ett pass är ett helgpass (lördag alt. söndag). Vi har även en åldersgräns på 18år (undantag för 17åringar som fyller 18 samma år kan göras.) Vi kan även erbjuda arbetspass från kl 10.00 vardagar. TVEKA INTE! Sök och ta chansen att jobba med något du verkligen har nytta av resten av livet! --------------------------------------------------------------------------------------- RESULTAT Contact Center AB har funnits sedan 1988 och har idag tre Contact Center belägna i Stockholm, Hofors och Härnösand med totalt över 500 anställda. Vi sitter i nya lokaler vid kanalen på Magasinsgatan. Våra uppdrag är att hjälpa företag och organisationer att skapa trogna kundrelationer genom försäljning, besöksbokning och marknadsundersökningar via telefon. -Vi arbetar med flera av Sveriges mest kända varumärken inom telekom och bredband.