Är du högskolestudent och söker extrajobb inom kontorsbranschen?

Är du högskolestudent och söker extrajobb inom kontorsbranschen?

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Är du student och känner att du har lite mer att ge i kombination till dina studier? Vill du ta dig an nya spännande utmaningar och ta chansen att skaffa dig mer arbetslivserfarenhet? Vi söker drivna medarbetare för kommande uppdrag.

Detta är en allmän annons inför kommande extrajobb inom administration, reception, kundtjänst och internservice i Stockholm.


Om oss
KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer med kunder och personal. Vi lyssnar på våra kunder, våra anställda och på varandra. Stolthet, omtanke och engagemang är våra värdeord. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Vi är i dag drygt 400 medarbetare och har regionala kontor runt om i landet.

Vid bemanningsuppdrag blir du anställd av KFX HR-partner, och det är därför viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke samt engagemang och dessa ska genomsyra allt vi gör.


Arbetsuppgifter
Är du intresserad av arbete inom kontorsbranschen och vill arbeta med administration eller service tar vi nu gärna emot din ansökan. Vi arbetar med företagskunder i hela Stockholmregionen.

Att arbeta som konsult ute hos våra kundföretag innebär ett roligt och varierande arbete med många nya utmaningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är klassiska receptionistuppgifter som att ta emot besökare och vara behjälplig via telefonen. Andra arbetsuppgifter är posthantering, inköp av kontorsmaterial samt administration.

Då vi har olika typer av extrajobb vill vi att du i din ansökan berättar när du är tillgänglig för start och vilken bransch samt roll du är intresserad av.


Kvalifikationer
Som person är du utåtriktad och har ett genuint intresse av människor. På en ny arbetsplats kliver du in med självförtroende, engagemang och en positiv inställning. Du ser möjligheter och löser de problem som uppstår. Du är lojal mot din arbetsgivare och mogen och professionell i ditt arbetssätt.

- Erfarenhet av service
- Kunskaper i Microsoft Office
- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
- Meriterande om du har erfarenhet av administration och något större växelsystem, affärssystem eller liknande.

Vi lägger stor vikt på rätt personlighet så lyft gärna dina styrkor och tidigare erfarenheter i din ansökan och så ska vi se till att hitta rätt match för just dig!


Övrigt
Detta är en allmän annons och intervjuer sker löpande.

Kunskap- och personlighetstester samt en bakgrundskontroll kan komma att göras på slutkandidater.

Vi tar ej emot ansökningar via mail eller telefon, och hänvisar dig att söka direkt via vår hemsida. Har du frågor eller funderingar? Kontakta ansvarig rekryterare Krisztina Krisko på 08- 663 99 00.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Martina Wahlgren

Hanna Benjaminson

Clara Backlund

Susanne Järleby

Anna Jardelid

Hanna Benjaminson

Susanne Järleby

Linn Arvidsson

William Ericson

Linnea Hägg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Stockholm AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Sturegatan 38, Stockholm
None

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Receptionist till Citikliniken i Norrtälje

Receptionist till Citikliniken i Norrtälje

31 maj 2024

Receptionist till Coor!

Receptionist till Coor!

30 maj 2024