OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en fena på att lösa uppgifter på ett självgående och effektivt sätt? Är du den kollegorna ringer när tekniken strular? Är du dessutom grym på kundbemötande? På OneLab får du chansen att använda dina skills och samtidigt vara med på vår tillväxtresa!
Vi på OneLab är mitt uppe i en väldigt spännande expansionsfas och söker nu förstärkning till teamet, i rollen som Operations Support. Här får du chansen att samla på dig arbetslivserfarenhet under studietiden, där du förstärker vårt Team Operations.
OM TJÄNSTEN
Så här beskriver vår kollega Matilda sin roll som Operations Support:
Rollen är väldigt varierande och rolig! Det är en stor variation av arbetsuppgifter där den ena dagen aldrig är den andra lik. Jag känner mig behövd och har möjligheten att ständigt lära mig nya saker och utvecklas!
Som Operations Support är din främsta uppgift att ge förutsättningar för teamet att nå vår vision: Hållbar hälsa för alla medarbetare!
Bland annat kommer du att ansvara för kundutskick, ansvara för växeltelefonen och mail samt för av- och ombokningar. Utöver detta kommer du även få rycka in och hjälpa till i andra delar av företaget. Dina arbetsuppgifter prioriteras i dialog med Head of Operations och Team Leads, och ditt schema planerar du ihop med närmsta kollegorna och chef.
VI ERBJUDER DIG
- Ett flexibelt extraarbete inom health-tech!
- Möjlighet att delta på månadsvisa teamdagar där vi tillsammans pratar utveckling, har workshops och utbildning inom relevanta hälsoområden.
- Fantastiska kollegor som alltid stöttar, hjälper och backar varandra. Utöver det är det ett varmt team med nära till skratt!
- Vara med på en framtidsresa där du tillsammans med ett passionerat företag är med och förändrar Sveriges företagshälsovård.
ARBETSUPPGIFTER OCH ANSVARSOMRÅDEN
inkluderade men inte begränsade till)
- Kundkontakt för avstämning och planering inför Hälsoundersökningar.
- Kundutskick såsom inbjudningar, enkäter och provtagningsprodukter.
- Vara behjälplig med att skicka ut information och material till sjuksköterskor.
- Viss faktura- och kvittohantering.
- Vidare verkar du för hög kundnöjdhet utifrån teamets övergripande mål!
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar på kandidat-/magisternivå, gärna till sjuksköterska, inom HR eller sälj
- Har möjlighet att arbeta 50 % (ca 20 timmar i veckan).
- Har arbetslivserfarenhet av service och administration.
- Tycker om att koordinera och administrera olika arbetsuppgifter.
- Är öppen för nya uppgifter som tillkommer med tiden.
- Har god förmåga att uttrycka dig såväl muntligt som skriftligt på både svenska och engelska eftersom du kommer att skapa interna samt externa dokument.
SOM PERSON…
- Är du positiv och lösningsorienterad och vågar ta egna initiativ.
- Ser du alltid till att lösa de utmaningar som du ställs inför.
- Har du lätt för att lära dig nya digitala system.
- Kan du hantera stress och har förmågan att prioritera bland arbetsuppgifterna.
- Är du kommunikativ och noggrann.
ÖVRIG INFORMATION
Start: Omgående
Plats: I centrala Stockholm, Torsgatan 13
Omfattning: Deltid ca 50%
Ansökan: Skicka in CV och svara på frågorna när du klickar dig vidare på ‘’Skicka ansökan’’.
Ersättning: Lön enligt överenskommelse
Arbetstider: Varierande mellan måndag - fredag 08.00-17.00
Låter detta som ett uppdrag för dig?
- Om ja; Klicka på knappen "Skicka Ansökan". Urval sker löpande och vi ser gärna att du skickar din ansökan så snart som möjligt. Vi kan komma att tillsätta tjänsten före sista ansökningsdag.
Annons-Id: