Är du vår nya bostadsuthyrare i Gävle?

Arbetsbeskrivning

Tänk dig att få hjälpa andra människor att hitta sitt nya boende, att få visa olika typer av bostäder för att matcha kundens behov och se till att kundens nya hem är precis det som de drömmer om. Nu har du chansen!
Heimstaden växer så det knakar och för att kunna fortsätta leverera lika god service till våra kunder, söker vi nu efter nya kollegor som vill vara med på vår resa. Vi söker därför en erfaren och service-minded kollega inom bostadsuthyrning och hoppas att du är den vi söker! Vårt kontor har vi på plats på Nygatan i Gävle.

Till vårt kontor söker vi dig som är en serviceinriktad och självgående Bostadsuthyrare. I arbetet ingår många personliga kontakter med våra hyresgäster där du har ansvar för köhantering, upprättande av hyresavtal, hyresjuridik, nyckelhantering, dokumentation, övrig förekommande administration och delansvar för receptionen.
I rollen ingår även besiktningar vid in-och utflytt och du är med och fattar beslut om enklare renoveringsåtgärder. Du arbetar självständigt men också som en del i ett team där vi skapar en verksamhet och kultur som gör att våra hyresgäster upplever oss som en god hyresvärd. Du har en viktig roll i kundupplevelsen då du i många fall är den första personliga kontakten man har med oss. 

Din profil
Idealiskt har du något års erfarenhet från att jobba med bostadsuthyrning, men vi tror också att du kan ha några års erfarenhet från att jobba i exempelvis hotell/kontorsreception, gärna i kombination med andra administrativa uppgifter inom exempelvis ekonomi eller från roller som butiksansvarig. Du är van vid att arbeta i MS Office eller liknande miljöer. Som person brinner du för service och kundkontakter.
Du har förmågan att arbeta strukturerat, har gott ordningssinne och är en god problemlösare som är van att samarbeta med andra och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Det är meriterande om du arbetat i systemen Capitex och/eller Vitec och om du utöver att behärska svenska och engelska flytande skriftligt och muntligt kan andra språk. Körkort med B-behörighet är ett krav. Är du dessutom någon med glimten i ögat och entreprenörsanda så kommer du trivas hos oss!

Heimstaden
Självklart arbetar du i linje med våra värderingar; Care, Dare & Share. Se gärna mer om vad våra anställda tycker om att jobba hos oss här: https://heimstaden.com/jobba-har/.Vi har en alkohol- och drogfri arbetsmiljö och accepterar inte någon form av mobbing eller kränkande särbehandling.  

Ansökan  
Personligt brev och CV välkomnas senast 3 augusti 2020. Vi kan komma att göra löpande urval och intervjuer så vi välkomnar din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Sahlberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Heimstaden AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juli 2020
  • Ansök senast: 3 augusti 2020

Besöksadress

Hagtornsgatan 9
None

Postadress

Hagtornsgatan 9
Gävle, 80282

Liknande jobb


20 juni 2023