Är du vår nya kontorsassistent i Karlstad?

Arbetsbeskrivning

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 200 anställda med en omsättning på ca 230 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Göteborg och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa

.

Till vårt nyöppnade kontor i Karlstad söker vi nu en kontorsassistent. Vi söker dig som är full av energi och längtar efter en arbetsplats som ligger i framkant av utvecklingen! Du är en teamspelare som är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du trivs med att ha mycket att göra och gillar att ha ett varierande arbete och att vara flexibel. I denna roll kommer du att assistera våra fastighetsmäklare, förbereda bostadsannonser, ta hand om vår reception och om kontoret. Den ena dagen kommer knappast att vara den andra lik och du kommer att vara nyckelpersonen på kontoret och spindeln i nätet för våra mäklare.  
 
ARBETSUPPGIFTER


* Du assisterar våra fastighetsmäklare i deras dagliga arbete med att: 
* Registrera bostäder i Bolagets databas
* Inhämta och kontrollera faktauppgifter samt beställa relevanta handlingar
* Upprätta och beställa marknadsmaterial
* Sammanställa information i Bolagets affärssystem
* Förbereda inför kontrakt och tillträd


* Du ansvarar för reception & kontor med att: 
* Ge våra kunder excellent service
* Ansvara för administrationen kring kontor & reception
* Köpa in och beställa kontor- och förbrukningsprodukter
* Ansvara för att det är rent och snyggt i våra lokaler
* Vara behjälplig vid konferenser, möten och utbildningar
* Upprätthålla kontakt med våra samarbetspartners
* Utföra dagliga rutiner, kontorsronder och eventuella kontorsprojekt



KVALIFIKATIONER

* Bra på att uttrycka dig i både tal och skrift
* Goda kunskaper i Officepaketet
* B-körkort
* Fördel men inget krav om du är registrerad fastighetsmäklare
* Fördel men inget krav om du har arbetat i Vitec Express
* Fördel men inget krav om du arbetat i en liknande tjänst

Som person tror vi att du är trygg i dig själv och har en personlig mognad. Du bör vara öppen för en varierande arbetsvardag och ta egna initiativ där det behövs. För att trivas i denna befattning skall du tycka om kundkontakt, administrativa uppgifter och ha en känsla för detaljer i alla led.  Vi söker dig med driv och som har viljan att alltid ge det lilla extra med en känsla för service som imponerar. Du trivs med att jobba både självständigt och i grupp.
 
Anställningen är tillsvidare och inleds med 6 månaders provanställning.
Tjänsten är på heltid vilket motsvarar 40 timmar i veckan.
Kvälls- och helgarbete kan förekomma.
 
Fast lön enligt överenskommelse
Tillträde enligt överenskommelse

Kontaktpersoner på detta företaget

Fahim Farouq
073 514 44 75
Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Caroline Uhlin, Projektledare Marknad
caroline.uhlin@erikolsson.se
Anna Lindström
070-723 82 50
Rekryteringsansvarig Maria Bonerud Zettergren
0709 – 223 270
Kontorschef Leo Johansson
0733-47 63 20
HR-Chef Caroline Pedersen
08-55551300
Chef Mäklarservice Fahim Farouq
073 514 44 75
Teamledare Säljstöd Anna Lindström
070-723 82 50
VD Erik Olsson
070 760 66 00 eller erik.olsson@erikolsson.se

Sammanfattning

Besöksadress

Järnåkravägen 3 22225 Lund
None

Postadress

Sveavägen 147
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024